Het wordt tijd voor een vergelijk

Hallo HansHans schreef:Hij had gewoon pech het gebeurde op de autobahn..
Maarre.. even een cilinderkop bewerken, 15% pulley, nokkenas etc.. is toch een projekt op zich. Kost een kleine €5000,- hier zit wel wat ontwikkelingskosten bij dus als je dit nu zal laten doen bij Beek ben je ongeveer een ruime €4000,- kwijt naar mijn mening is het wel waard, zo had de GP of elke andere Mini standaard moeten zijn.. zelfs bij Beek staan te kijken hoe hard de GP gaat (Pieter was even een rondje wezen doen en achter hem reed een Donkervoort die hem niet bij kon houden)
Wat ook een mogelijkheid is een 15% pulley samen met alleen een Catcam nokkenas (€295,-) en wat arbeid.. ik denk dat je dan klaar ben voor €1500,-
Voorlopig ben ik weer helemaal blij met de GP
Maar hoe rendabel is dit?Hans schreef: Wat ook een mogelijkheid is een 15% pulley samen met alleen een Catcam nokkenas (€295,-) en wat arbeid.. ik denk dat je dan klaar ben voor €1500,-
Hallo HansHans schreef:Hey Dennis welkom hier op de clubidd balen dat die M7 kop tegenvalt, volgens Ghisbert ligt het ook aan de nokkenas die M7 gebruikt, misschien kan je die vervangen door Catcam nokkenas.. wat een verschil idd 227pk bij 7500toeren of die van mij 235pk bij 6500toeren! Zet anders mijn grafief erbij voor je mails naar M7, met de kop van Beek en nokkenas kom je makkelijk aan de 250pk met jouw set up!
De nokkenas van elke Mini is gewoon standaard.. niks scherp aanStefanCS schreef:Maar hoe rendabel is dit?Hans schreef: Wat ook een mogelijkheid is een 15% pulley samen met alleen een Catcam nokkenas (€295,-) en wat arbeid.. ik denk dat je dan klaar ben voor €1500,-
Een Cooper S heeft standaard toch al scherpe nokkenassen.
Je kunt hem namelijk probleemloos naar de 7200 toeren jagen zonder echt vermogensterugval.
Onze sponsors