DexterXL's Mini One R56 1.4i 2010

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 2057
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: DexterXL's Mini One R56 1.4i 2010

23 nov 2025, 16:12

Goed bezig. Daar is weer een hoop tijd en liefde in gestoken. Fijn dat je het zelf kunt doen. Scheelt veel centjes.
Zou soms willen dat ik de mogelijkheden had. ook om m droog te kunnen laten staan tijdens een klus.
Afbeelding
Gebruikersavatar
DexterXL
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Locatie: Veluwe
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 feb 2025, 11:18
Nederland

Re: DexterXL's Mini One R56 1.4i 2010

24 nov 2025, 14:57

Daniel_S schreef:
23 nov 2025, 16:12
Goed bezig. Daar is weer een hoop tijd en liefde in gestoken. Fijn dat je het zelf kunt doen. Scheelt veel centjes.
Zou soms willen dat ik de mogelijkheden had. ook om m droog te kunnen laten staan tijdens een klus.
Ik heb gewoon het geluk dat ik van de werkplaats op mijn werk gebruik mag maken, had ik 10 jaar geleden niet en stond dan
met een krikje te martellen in mijn koude kleine schuur, en ja het zelf repareren scheelt genoeg, nu was ik in het totaal iets van
€185,- voor alles kwijt....kreeg er nog een oliebol bij van de werkgever...win-win :D
Mini One R56 1.4i 2010 Grijs
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3442
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: DexterXL's Mini One R56 1.4i 2010

24 nov 2025, 23:19

Inderdaad goed bezig en zo heb je eer van je werk en blijft de MINI in topconditie. Zo kun je er heel lang plezier van hebben, een auto heeft nu eenmaal (preventief & correctief) onderhoud nodig.

Gr. Milco
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2368
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: DexterXL's Mini One R56 1.4i 2010

04 dec 2025, 18:54

Goed bezig geweest! :icon_top:

Het gaat niet altijd van een leien dakje, maar geeft een voldaan gevoel als het uiteindelijk gelukt is.
Gebruikersavatar
DexterXL
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Locatie: Veluwe
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 feb 2025, 11:18
Nederland

Re: DexterXL's Mini One R56 1.4i 2010

26 jun 2026, 13:14

Weer eens een update over de Mini, intussen staat de teller op of over de 192.000km.
Dus net ervoor maar weer een oliebeurt uitgevoerd, dit keer maar eens met Kroonolie, lijkt het blok wel lekkerder te vinden dan Castrol,
gelijk maar weer de check of alles nog olie lekvrij is...ja dus, nog even de draagarmen weer ingespoten met bodycoating, bij de apk gaf
de garage aan om dat bij te houden zodat alles in topconditie blijft, wie ben ik omdat dan niet te doen.

Het olieverbruik blijft super stabiel op 1liter op 2000km, tevens stuurde de dochter een foto vanuit de parkeergarage op school met de tekst:
Pap, hierbij het bewijs dat ik altijd op hetzelfde plekje parkeer:
Mini051.jpg
Mini One R56 1.4i 2010 Grijs

Terug naar “Show your ride”

Onze sponsors