Goed bezig. Daar is weer een hoop tijd en liefde in gestoken. Fijn dat je het zelf kunt doen. Scheelt veel centjes.
Zou soms willen dat ik de mogelijkheden had. ook om m droog te kunnen laten staan tijdens een klus.
DexterXL's Mini One R56 1.4i 2010
- Daniel_S
- NMC Moderator

- Contacteer:
- Locatie: Odijk
- DexterXL
- Leerling Mini lid

- Contacteer:
- Locatie: Veluwe

Bericht
met een krikje te martellen in mijn koude kleine schuur, en ja het zelf repareren scheelt genoeg, nu was ik in het totaal iets van
€185,- voor alles kwijt....kreeg er nog een oliebol bij van de werkgever...win-win
Re: DexterXL's Mini One R56 1.4i 2010
Ik heb gewoon het geluk dat ik van de werkplaats op mijn werk gebruik mag maken, had ik 10 jaar geleden niet en stond dan
met een krikje te martellen in mijn koude kleine schuur, en ja het zelf repareren scheelt genoeg, nu was ik in het totaal iets van
€185,- voor alles kwijt....kreeg er nog een oliebol bij van de werkgever...win-win
Mini One R56 1.4i 2010 Grijs
- Schroefie
- NMC Staff

- Contacteer:
- Locatie: Veghel

Bericht
Re: DexterXL's Mini One R56 1.4i 2010
Inderdaad goed bezig en zo heb je eer van je werk en blijft de MINI in topconditie. Zo kun je er heel lang plezier van hebben, een auto heeft nu eenmaal (preventief & correctief) onderhoud nodig.
Gr. Milco
Gr. Milco
- niekcarfreak
- NMC Moderator

Bericht
Re: DexterXL's Mini One R56 1.4i 2010
Goed bezig geweest!
Het gaat niet altijd van een leien dakje, maar geeft een voldaan gevoel als het uiteindelijk gelukt is.
Het gaat niet altijd van een leien dakje, maar geeft een voldaan gevoel als het uiteindelijk gelukt is.
- DexterXL
- Leerling Mini lid

- Contacteer:
- Locatie: Veluwe

Bericht
Re: DexterXL's Mini One R56 1.4i 2010
Weer eens een update over de Mini, intussen staat de teller op of over de 192.000km.
Dus net ervoor maar weer een oliebeurt uitgevoerd, dit keer maar eens met Kroonolie, lijkt het blok wel lekkerder te vinden dan Castrol,
gelijk maar weer de check of alles nog olie lekvrij is...ja dus, nog even de draagarmen weer ingespoten met bodycoating, bij de apk gaf
de garage aan om dat bij te houden zodat alles in topconditie blijft, wie ben ik omdat dan niet te doen.
Het olieverbruik blijft super stabiel op 1liter op 2000km, tevens stuurde de dochter een foto vanuit de parkeergarage op school met de tekst:
Pap, hierbij het bewijs dat ik altijd op hetzelfde plekje parkeer:
Dus net ervoor maar weer een oliebeurt uitgevoerd, dit keer maar eens met Kroonolie, lijkt het blok wel lekkerder te vinden dan Castrol,
gelijk maar weer de check of alles nog olie lekvrij is...ja dus, nog even de draagarmen weer ingespoten met bodycoating, bij de apk gaf
de garage aan om dat bij te houden zodat alles in topconditie blijft, wie ben ik omdat dan niet te doen.
Het olieverbruik blijft super stabiel op 1liter op 2000km, tevens stuurde de dochter een foto vanuit de parkeergarage op school met de tekst:
Pap, hierbij het bewijs dat ik altijd op hetzelfde plekje parkeer:
Mini One R56 1.4i 2010 Grijs
Onze sponsors











