Een ander zet er chroom op, maar ik dus antraciet. Vandaag heb ik er een klein beginnetje mee gemaakt met de speaker covers en deuropener ringen. Dit setje kost 53 euro bij de dealer!

Naast dat de vlekken van je schoen er minder op te zien zijn als je er bij het uitstappen per ongeluk tegen aan komt, vind ik het er een stuk beter uitzien. De oude speaker roosters moet je losboren want die zijn vastgesmolten. Om de nieuwe roosters vast te zetten moet je er speciale ringetjes bij bestellen om ze weer vast te zetten.

Volgende actie is het vervangen van de rest van het zilver; ventilatieroosterringen, downtubes, snelheidsmeterring, toerentellerring, asbakringetjes en versnellingspookring. Wat te krijgen is in JCW carbon wordt misschien carbon, de rest ook anthraciet. Alleen is de toerenteller ring niet los te verkrijgen al kan die er wel af, dat zou dan een nieuwe toerenteller a 150 euro moeten worden. Misschien kan ik daar nog wat op verzinnen.
Blijven het zilver binnen de patina ring in de deurpanelen over. Deze zijn niet los te verkrijgen dus daar moet een heel nieuwe deurpaneel in a 250 euro. Daar komen nog een keer de 2005 deurpanelen in dus dan bestel ik meteen de juiste combinatie, of ik verzin daar ook wat anders voor