"MINI rides big cities"

greetz Bas
Tja misschien niet de bedoeling van de organisatie, bij de Gumball promoten ze ook niet hardrijden, maar het checkpoint in Amsterdam zou wel om 1 uur sluiten. Ik denk dat je net zoals bij de Gumball het element hardrijden aan de deelnemers moet overlaten, it's not a race, it's a rally. Ik zou zeker mee willen doen met de organisatie en sponsors werven. En ik zou er ook zeker geld voor over hebben, maar alleen als het echt iets bijzonders zou worden.CooperS-lightningblue schreef:Het is inderdaad een beetje budget, sponsors dat soort dingen zoeken en dan kijken wat er mogelijk is. Wat mensen zelf willen betalen, noem het maar op. Lijkt me zeker ontzettend leuk om te doen/organiseren. Zijn wel een paar initiatiefnemers voor nodig!
Het leuke van de organisator van Gumball is dat hij zelf ook mee rijd!En zo uitgebreid als de Gumball zal het nooit lukken ben ik bang. Is altijd het proberen waard als er genoeg animo voor is.
Moet alleen niet op tijd, want dan ga je inderdaad hard rijden en dat is natuurlijk niet de bedoeling van de organisatie!
Ja dat is prima te doen. Het gemiddelde ligt dan ook niet op de 300 km/h, je zal wel aardig bij moeten poten om de grote pk monsters in zicht te houden vermoed ik, maar ik vermoed dat het prima te doen is in een Cooper of Cooper S.kaya schreef:Wat ik me trouwens afvraag, kan je met een Mini mee komen met de Gumballers? Voor die gasten was in NL 200 de cruisesnelheid. Ik reed op een gegeven moment naast Team Kuwait en de Porsche uit Egypte geloof ik en ze reden steady 200 (voor de Lambo was dit bijna stationair), dat was wel bij te houden.
Onze sponsors