GUMBALL3000 Amsterdam

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Bas
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 mei 2007, 22:08

Dat lijkt me echt super Afbeelding

"MINI rides big cities" :dansen

greetz Bas
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 22:25

Het is inderdaad een beetje budget, sponsors dat soort dingen zoeken en dan kijken wat er mogelijk is. Wat mensen zelf willen betalen, noem het maar op. Lijkt me zeker ontzettend leuk om te doen/organiseren. Zijn wel een paar initiatiefnemers voor nodig!

Het leuke van de organisator van Gumball is dat hij zelf ook mee rijd! :wink: En zo uitgebreid als de Gumball zal het nooit lukken ben ik bang. Is altijd het proberen waard als er genoeg animo voor is. 8)

Moet alleen niet op tijd, want dan ga je inderdaad hard rijden en dat is natuurlijk niet de bedoeling van de organisatie!
Afbeelding
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 mei 2007, 22:36

CooperS-lightningblue schreef:Het is inderdaad een beetje budget, sponsors dat soort dingen zoeken en dan kijken wat er mogelijk is. Wat mensen zelf willen betalen, noem het maar op. Lijkt me zeker ontzettend leuk om te doen/organiseren. Zijn wel een paar initiatiefnemers voor nodig!

Het leuke van de organisator van Gumball is dat hij zelf ook mee rijd! :wink: En zo uitgebreid als de Gumball zal het nooit lukken ben ik bang. Is altijd het proberen waard als er genoeg animo voor is. 8)

Moet alleen niet op tijd, want dan ga je inderdaad hard rijden en dat is natuurlijk niet de bedoeling van de organisatie!
Tja misschien niet de bedoeling van de organisatie, bij de Gumball promoten ze ook niet hardrijden, maar het checkpoint in Amsterdam zou wel om 1 uur sluiten. Ik denk dat je net zoals bij de Gumball het element hardrijden aan de deelnemers moet overlaten, it's not a race, it's a rally. Ik zou zeker mee willen doen met de organisatie en sponsors werven. En ik zou er ook zeker geld voor over hebben, maar alleen als het echt iets bijzonders zou worden.
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 mei 2007, 22:43

Wat ik me trouwens afvraag, kan je met een Mini mee komen met de Gumballers? Voor die gasten was in NL 200 de cruisesnelheid. Ik reed op een gegeven moment naast Team Kuwait en de Porsche uit Egypte geloof ik en ze reden steady 200 (voor de Lambo was dit bijna stationair), dat was wel bij te houden.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 22:53

kaya schreef:Wat ik me trouwens afvraag, kan je met een Mini mee komen met de Gumballers? Voor die gasten was in NL 200 de cruisesnelheid. Ik reed op een gegeven moment naast Team Kuwait en de Porsche uit Egypte geloof ik en ze reden steady 200 (voor de Lambo was dit bijna stationair), dat was wel bij te houden.
Ja dat is prima te doen. Het gemiddelde ligt dan ook niet op de 300 km/h, je zal wel aardig bij moeten poten om de grote pk monsters in zicht te houden vermoed ik, maar ik vermoed dat het prima te doen is in een Cooper of Cooper S. :mrgreen:
Afbeelding
red_devil
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

01 mei 2007, 22:58

Ik was een tijdje geleden al begonnen met het organiseren van zo'n evenement. Ik had er ook al een topic over geopend. De ideeen liggen er hier al en de route bijna ook. Ik werk er in het het geheim aan :wink:

Zodra ik meer info heb, laat ik het jullie weten. Er komt namelijk ook een site met meer info over dit grootse spektakel!
Afbeelding

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 23:13

Ah, je pakt het meteen grootscheeps aan. Ben benieuwd. Wanneer kunnen we informatie verwachten ongeveer?! Heb er namelijk wel zin in. :wink:
Afbeelding
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 mei 2007, 23:15

Toch wel pas over 3 maanden, moet eerst mijn nieuwe Mini hebben en dan ook nog even hebben ingereden...
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 23:30

of we maken gewoon en groep van 10 mini's or so en besluiten in een vakantie gezellig met elkaar van amsterdam naar parijs, naar barcelona, naar rome, naar berlijn en weer naar amsterdam te rijden? :roll:

de echte gumball wacht ik wel mee tot ik er volwaardig aan kan meedoen ;)
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 23:43

Sid, leuk idee! haha

MR
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2007, 07:10

MR schreef:Sid, leuk idee! haha

MR
I agree!
Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2007, 09:36

Zit ik gister op nederland 3 naar het nieuws te kijken, komt er ineens een onderwerp over de Gumball 3000. En wie waren er weer in beeld, ik heb zeker Wim (TBL), Mark, smousje en ida gezien met britse deken. Erg leuk om te zien :D:D
Dus de newminiclub is weer in beeld geweest!! :D
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2007, 10:03

Super dat gaan we terug kijken op www.omroep.nl.

http://www.nederland3.nl/uitzendinggemi ... -op-3/2009#

En ja hoor we staan er echt, we zijn alleen wat lastig te zien. Wim staat echt vol in beeld zijn foto's te schieten. Briljant!!!!

MR
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

02 mei 2007, 15:50

Nieuw filmpje!

Mijn moeder vond de Gumball ook geweldig dus die is ook gaan filmen, dit is het resultaat:

Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2007, 16:05

Haha, gaaf filmpje 8)! Grappig, die gesprekjes met de rijders: "Did you have a ticket? Not yet? You drive too slow." :lol:

Mooie plek om te filmen ook.
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”