Ik neem de loopfiets van Björn, 2 tassen, camera spullen, Tomtom, walkietalkie en wat eten en drinken
 . Dan zit hij wel vol
 . Dan zit hij wel vol  

. Dan zit hij wel vol
 . Dan zit hij wel vol  

Ja, je had al een pmlouisvdd76 schreef: @PJV: Moet ik voor jou ook eens informeren?

Ik denk dat wij nog wel wat ruimte over hebben......louisvdd76 schreef:Geweldige beelden Casper... maar zo groot is die kofferbak van de Roadster niet. Skibox past er ook niet op...
Ik neem de loopfiets van Björn, 2 tassen, camera spullen, Tomtom, walkietalkie en wat eten en drinken. Dan zit hij wel vol

Top, dankjewel!louisvdd76 schreef:En we hebben ook al antwoord voor Berry:

Als ik een tas, eten en wat bier meeneem (even de kosten drukkenlouisvdd76 schreef:Geweldige beelden Casper... maar zo groot is die kofferbak van de Roadster niet. Skibox past er ook niet op...
Ik neem de loopfiets van Björn, 2 tassen, camera spullen, Tomtom, walkietalkie en wat eten en drinken. Dan zit hij wel vol
 ) zit de mijne tjok vol
 ) zit de mijne tjok vol  

Die Noorse straatnamen ga ik niet snappen... gewoon naar Marcel sturen want die ga ik ook volgen...Marcel Always Open schreef:Doe maar vast een paar kroegtips per PB naar Marcel.NO of naar Louis. Ik volg wel...

Onze sponsors