Ik neem de loopfiets van Björn, 2 tassen, camera spullen, Tomtom, walkietalkie en wat eten en drinken
Trollstigen in 2014.....Extra info
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Re: Trollstigen in 2014
Geweldige beelden Casper... maar zo groot is die kofferbak van de Roadster niet. Skibox past er ook niet op...
Ik neem de loopfiets van Björn, 2 tassen, camera spullen, Tomtom, walkietalkie en wat eten en drinken
. Dan zit hij wel vol 
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
En we hebben ook al antwoord voor Berry:
Hallo Louis en Berry,
Deze overtocht komt op 380,- euro.
Omdat de marge hier lager ligt kan ik niet de 50,- euro korting geven, maar wel 25,- euro.
De prijs wordt dan 355,- euro.
Met vriendelijke groet,
Linda Cordes
http://www.cordestravel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zeevisland.com" onclick="window.open(this.href);return false;
0031 (0)493 310 103
0031 (0)6 - 83 94 82 65
Je kunt gewoon het formulier op pagina 1 gebruiken en daar dan de data en boottocht invullen en naar mij mailen. Dan gaat het helemaal goed komen.
@PJV: Moet ik voor jou ook eens informeren?
Hallo Louis en Berry,
Deze overtocht komt op 380,- euro.
Omdat de marge hier lager ligt kan ik niet de 50,- euro korting geven, maar wel 25,- euro.
De prijs wordt dan 355,- euro.
Met vriendelijke groet,
Linda Cordes
http://www.cordestravel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zeevisland.com" onclick="window.open(this.href);return false;
0031 (0)493 310 103
0031 (0)6 - 83 94 82 65
Je kunt gewoon het formulier op pagina 1 gebruiken en daar dan de data en boottocht invullen en naar mij mailen. Dan gaat het helemaal goed komen.
@PJV: Moet ik voor jou ook eens informeren?
- PjV
- Be Mini

Bericht
Ja, je had al een pmlouisvdd76 schreef: @PJV: Moet ik voor jou ook eens informeren?

- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik denk dat wij nog wel wat ruimte over hebben......louisvdd76 schreef:Geweldige beelden Casper... maar zo groot is die kofferbak van de Roadster niet. Skibox past er ook niet op...![]()
Ik neem de loopfiets van Björn, 2 tassen, camera spullen, Tomtom, walkietalkie en wat eten en drinken. Dan zit hij wel vol
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Top, dankjewel!louisvdd76 schreef:En we hebben ook al antwoord voor Berry:
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
) zit de mijne tjok vol
Als ik een tas, eten en wat bier meeneem (even de kosten drukkenlouisvdd76 schreef:Geweldige beelden Casper... maar zo groot is die kofferbak van de Roadster niet. Skibox past er ook niet op...![]()
Ik neem de loopfiets van Björn, 2 tassen, camera spullen, Tomtom, walkietalkie en wat eten en drinken. Dan zit hij wel vol

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Voor Peter:
Beste Louis,
Op deze overtocht kunnen we geen korting geven, alleen op de overtocht Kiel - Oslo - Kiel daar zijn de marges hoger.
De overtocht die deze heer wil kost maar 154,- euro,
Deze heer heeft zelf al gezocht, dat zien we aan de tijden.
Of je hier blij mee moet zijn, 11 uur rijden vanaf Nederland, dan 3.5 uur overtocht en dan weer rijden of alsnog een overnachting nemen.
Je kunt gewoon het formulier gebruiken op pagina 1.
Beste Louis,
Op deze overtocht kunnen we geen korting geven, alleen op de overtocht Kiel - Oslo - Kiel daar zijn de marges hoger.
De overtocht die deze heer wil kost maar 154,- euro,
Deze heer heeft zelf al gezocht, dat zien we aan de tijden.
Of je hier blij mee moet zijn, 11 uur rijden vanaf Nederland, dan 3.5 uur overtocht en dan weer rijden of alsnog een overnachting nemen.
Je kunt gewoon het formulier gebruiken op pagina 1.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Boris, ik begrijp niet helemaal waarom je met Zweedse en Deense prijzen argumenteert. De prijzen in Noorwegen zijn ongeveer het dubbele van Zweden, daarom vluchten de Noren steeds de grens over om goedkoper uit te zijn op van alles.
Doe maar vast een paar kroegtips per PB naar Marcel.NO of naar Louis. Ik volg wel...
Doe maar vast een paar kroegtips per PB naar Marcel.NO of naar Louis. Ik volg wel...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Die Noorse straatnamen ga ik niet snappen... gewoon naar Marcel sturen want die ga ik ook volgen...Marcel Always Open schreef:Doe maar vast een paar kroegtips per PB naar Marcel.NO of naar Louis. Ik volg wel...
Onze sponsors