Ik had het verkeerd begrepen, ik dacht 2dagen nadat hij gebeld had over alle problemen en met de mail ed.peter schreef:Als die liter olie er 2 dagen na de aflevering bij moest is dat NIET normaal.
Na 2dagen moet de pot idd nog lekker vol zijn!
Ik had het verkeerd begrepen, ik dacht 2dagen nadat hij gebeld had over alle problemen en met de mail ed.peter schreef:Als die liter olie er 2 dagen na de aflevering bij moest is dat NIET normaal.
Nou, ik kan je vertellen dat ik bij de MINI die mijn moeder vorig jaar kocht er op de dag van de aflevering 2 liter olie bij in heb moeten gooien.peter schreef:Als die liter olie er 2 dagen na de aflevering bij moest is dat NIET normaal.
Je mag verwachten dat het bedrijf de auto gecontroleerd heeft aangezien ze er ook (gedeeltelijke) garantie op geven. Je wilt als leverancier dan toch ook voor jezelf weten of alles in orde is als de klant de auto ophaalt.
Heel wrang, zo'n woordspeling.Pretoogjes schreef:ASN schreef:... Het is raadzaam om het dak te smeren met een speciaal soort vet dat niet droog wordt. Ik adviseer u naar een goede garage te gaan. ...
dan neem je best een risico...Bash schreef: Ik heb dat diesel geluid wel, maar is snel weg. Dus vind het wel prima.
Berthil schreef:ASN was sponsor maar door dit soort klachten is het sponsorcontract door de NewMINIclub niet verlengd.
Dieselratel gaat alleen over de Cooper S en THP (PSA) motoren. Dus met turbo en directe injectie.Bash schreef:Overigens; ik heb daar een mini uit 07 gekocht, een 1.4 one, 58000km op de teller en elke (koude) ochtend is er even een diesel geluid en als het echt echt koud is rijdt ie als een trekker. Dat is dan 5 min en dan is het weg. Normaal? Of kassa? (die uitzending of tv)
Onze sponsors