Hoe vaker ik m was, hoe meer ik denk...phuk it

Nou dan kunnen we wel eens een datumpje gaan prikken dacht ik zo. Als we niet droog/overdekt kunnen staan dan lijkt het me verstandig om zoiets in het voorjaar te doen.GreyCooperS schreef:Haha...iedereen is altijd van harte welkom om mijn auto te poetsen hoor![]()
Ik zorg wel voor een happie en natje
Het polijsten heb ik nog niet zelf gedaan en heb daar ook nog geen tools voor. Die ga ik in het voorjaar aanschaffen (DAP900 Monello starterkit) Daarna nog een clinic volgen bij Waxwizard. (Heeft ook een facebook pagina en is actief op het E90 forum en Bimmerportal forum)) Bij hem heb ik de E90 een keer gebracht voor een detail en uitleg. En je weet niet wat je ziet naderhand. GLIMMEN!!!!! als een achterlijke. Wat betreft het polijsten is 1 keer per jaar, in principe voldoende, en voor de rest gewoon bijhouden en NIET door de KRASSTRAAT met je auto.speedy schreef:Ik vind eigenlijk maar 1 ding teveel werk met detaillen en dat is "goed" machinaal polijsten en de hele zooi goed afplakken![]()
Echt iets wat je 1 keer per jaar moet doen en ook niet vaker .
Hoe doen jullie dat met polijsten eerst de hele auto met 1 soort cutting pad en dan afbouwen of maak je een oppervlakte helemaal af per keer ?
Ik zie de datum wel verschijnenLeen schreef:Misschien is het een leuk idee om in club verband een keer een poets clinic bij te wonen bij Carclean. Ik weet dat die mogelijkheden er zijn. Verschillende clubs hebben dit al gedaan. Dan krijg je uitleg over hoe je auto te wassen. Hun verzorgen zo'n dag inclusief een hapje en een drankje en je kan materiaal van hun gebruiken als ik het goed heb begrepen.
Ik wil dat best over een tijdje gaan organiseren. Maar wil eerst ook zelf een MINI rijden en aangezien ons huis over een paar maanden klaar is gaat daar eerst een bak met geld heen. Het doel is wel om dit eerste kwartaal een MINI aan te schaffen.BMX schreef:Ik zie de datum wel verschijnenLeen schreef:Misschien is het een leuk idee om in club verband een keer een poets clinic bij te wonen bij Carclean. Ik weet dat die mogelijkheden er zijn. Verschillende clubs hebben dit al gedaan. Dan krijg je uitleg over hoe je auto te wassen. Hun verzorgen zo'n dag inclusief een hapje en een drankje en je kan materiaal van hun gebruiken als ik het goed heb begrepen.
Die prijs die jij daar noemt staat me wel iets van bij. Ik heb het komende tijd nog erg druk ivm met de bouw van ons nieuwe huis maar als we alles op de rit hebben, en voorzien zijn van een MINI, wil ik dit wel gaan organiseren. Ik zal daarvoor tegen die tijd eens een interesse peiling houden.J00st schreef:Dat lijkt mij een leuk idee Leen!
Ik keek toevallig pas ook op de website van carclean en zag dat hier ook verschillende autoclubs workshops hebben.
Kosten zullen zo'n € 35 euro zijn (gebaseerd op voorgaande workshops)
Voor meer info: http://www.carclean.nl/Clinics.aspx
Groeten, Joost
Ik wil dit wel opzetten Speedy, geen probleem. Maar wil eerst ons huis afhebben dus zal wel ergens in het voorjaar worden. Kan binnenkort wel vast wat info inwinnen bij Carclean. Dus peeps.....nog even geduldspeedy schreef:Ik doe mee !! Wie zet dit op ?
Jij Leen ???
Onze sponsors