ja als hij er legt waarschijnlijk heb hij dan alles bij de vlakkerKoenv schreef:Ben donderdagavond bij Sam, zal is vragen of ik een blik kan werpen op die kop van je, ben benieuwd

ga je ook aanpassingen doen ofwa????
ja als hij er legt waarschijnlijk heb hij dan alles bij de vlakkerKoenv schreef:Ben donderdagavond bij Sam, zal is vragen of ik een blik kan werpen op die kop van je, ben benieuwd
Koenv schreef:Nee voor mij even geen aanpassingen meer![]()
.
Ik ga mijn compressor bij hem brengen, kijkt hij hem voor de zekerheid even helemaal na en gaat hij de verkoop in.
franklyn85 schreef:jajajajaja jij bent de eersteWoosh! schreef:Raggen met die GP![]()
nou alleen de coating is volgens mij beter vande jcw compressor toch.........als hij stuk is kan je over op sprintexKoenv schreef:De JCW compressor, klopt de standaard zit er bij mij weer in.
Was meer een gevoelskwestie![]()
ja i get it maaaaar ik wil gewoon blijven rijden met orgineel onderblok verder ga ik niet dan kan ik beter een porscch kopenDaveke schreef:Rotrex is ontzettend mooi spul, ook ontzettend duur! Waar een Roots en twinscrew over het volledige bereik power hebben heeft een rotrex het wel vaak pas hoger in de toeren (is wat ik lees) en moet je inderdaad een hele hele hoop aanpassingen doen. jan van RWM verdeelt het en je hebt het dan makkelijk over 10000 dollar voor de kit. De rotrex zelf kost al 4000 dollar en dan heb je er verder helemaal niks bij aan aansluitmateriaal of waterpompen, speciale IC's e.d.
Als ik zoveel geld dr in zou pompen.. Is een turbo-conversion nog wel iets.. Speelt mij ook af en toe door mn hoofd hoor. Sprintex eraf en dr een dikke turbo op schroeven. Kost je waarschijnlijk een pak minder en nog meer mogelijkheden.. (qua pk's dan)
Vind je het gek dat die voor Sprintex gaan.. Kosten/effectiviteit is veel beter bij Sprintex. Minder geld - ook veel powerfranklyn85 schreef:ja i get it maaaaar ik wil gewoon blijven rijden met orgineel onderblok verder ga ik niet dan kan ik beter een porscch kopenDaveke schreef:Rotrex is ontzettend mooi spul, ook ontzettend duur! Waar een Roots en twinscrew over het volledige bereik power hebben heeft een rotrex het wel vaak pas hoger in de toeren (is wat ik lees) en moet je inderdaad een hele hele hoop aanpassingen doen. jan van RWM verdeelt het en je hebt het dan makkelijk over 10000 dollar voor de kit. De rotrex zelf kost al 4000 dollar en dan heb je er verder helemaal niks bij aan aansluitmateriaal of waterpompen, speciale IC's e.d.
Als ik zoveel geld dr in zou pompen.. Is een turbo-conversion nog wel iets.. Speelt mij ook af en toe door mn hoofd hoor. Sprintex eraf en dr een dikke turbo op schroeven. Kost je waarschijnlijk een pak minder en nog meer mogelijkheden.. (qua pk's dan)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar heb gelezen hoe en wat met die rotrex pffffff 1320 zegt ook dat het veeeel werk is
Onze sponsors