FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: heemskerk
Berichten: 7793
Lid geworden op: 19 sep 2010, 16:37

22 nov 2011, 10:04

Koenv schreef:Ben donderdagavond bij Sam, zal is vragen of ik een blik kan werpen op die kop van je, ben benieuwd :D
ja als hij er legt waarschijnlijk heb hij dan alles bij de vlakker :D


ga je ook aanpassingen doen ofwa????
burn rubber not your soul

Afbeelding
Koenv
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wateringen
Berichten: 1775
Lid geworden op: 27 apr 2011, 22:07

22 nov 2011, 10:07

Nee voor mij even geen aanpassingen meer :? :D.

Ik ga mijn compressor bij hem brengen, kijkt hij hem voor de zekerheid even helemaal na en gaat hij de verkoop in.
R53 MCS HB / Pepper White
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: heemskerk
Berichten: 7793
Lid geworden op: 19 sep 2010, 16:37

22 nov 2011, 10:08

Koenv schreef:Nee voor mij even geen aanpassingen meer :? :D.

Ik ga mijn compressor bij hem brengen, kijkt hij hem voor de zekerheid even helemaal na en gaat hij de verkoop in.

ojah dat zei hij al welke de jcw of de S compressor.......want je rijd weer met je orginele toch :?
burn rubber not your soul

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

22 nov 2011, 10:09

franklyn85 schreef:
Woosh! schreef:Raggen met die GP :mrgreen: :mrgreen:
jajajajaja jij bent de eerste :D
:yeah
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Koenv
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wateringen
Berichten: 1775
Lid geworden op: 27 apr 2011, 22:07

22 nov 2011, 10:13

De JCW compressor, klopt de standaard zit er bij mij weer in.
Was meer een gevoelskwestie :wink: :D
R53 MCS HB / Pepper White
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: heemskerk
Berichten: 7793
Lid geworden op: 19 sep 2010, 16:37

22 nov 2011, 10:15

Koenv schreef:De JCW compressor, klopt de standaard zit er bij mij weer in.
Was meer een gevoelskwestie :wink: :D
nou alleen de coating is volgens mij beter vande jcw compressor toch.........als hij stuk is kan je over op sprintex :P
burn rubber not your soul

Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

22 nov 2011, 10:28

Ligt aan de generatie, JCW is 5e generatie (de laatste)
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: heemskerk
Berichten: 7793
Lid geworden op: 19 sep 2010, 16:37

22 nov 2011, 10:31

Heb hem gevonden alleen me banksaldo zegt neeeeeeee het is meer een turbo achtige compressor dus levert tussen de 1.6 bar en 2.4bar druk gewoon te gebruiken zowel circuit als weggebruik.

enigste nadeel is je zet hem er niet zo makkelijk op als de sprintex die gemaakt is om op de mini te zetten

Afbeelding
burn rubber not your soul

Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: heemskerk
Berichten: 7793
Lid geworden op: 19 sep 2010, 16:37

22 nov 2011, 10:34

Afbeelding
burn rubber not your soul

Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

22 nov 2011, 10:36

Rotrex is ontzettend mooi spul, ook ontzettend duur! Waar een Roots en twinscrew over het volledige bereik power hebben heeft een rotrex het wel vaak pas hoger in de toeren (is wat ik lees) en moet je inderdaad een hele hele hoop aanpassingen doen. jan van RWM verdeelt het en je hebt het dan makkelijk over 10000 dollar voor de kit. De rotrex zelf kost al 4000 dollar en dan heb je er verder helemaal niks bij aan aansluitmateriaal of waterpompen, speciale IC's e.d.

Als ik zoveel geld dr in zou pompen.. Is een turbo-conversion nog wel iets.. Speelt mij ook af en toe door mn hoofd hoor. Sprintex eraf en dr een dikke turbo op schroeven. Kost je waarschijnlijk een pak minder en nog meer mogelijkheden.. (qua pk's dan)
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: heemskerk
Berichten: 7793
Lid geworden op: 19 sep 2010, 16:37

22 nov 2011, 10:39

Daveke schreef:Rotrex is ontzettend mooi spul, ook ontzettend duur! Waar een Roots en twinscrew over het volledige bereik power hebben heeft een rotrex het wel vaak pas hoger in de toeren (is wat ik lees) en moet je inderdaad een hele hele hoop aanpassingen doen. jan van RWM verdeelt het en je hebt het dan makkelijk over 10000 dollar voor de kit. De rotrex zelf kost al 4000 dollar en dan heb je er verder helemaal niks bij aan aansluitmateriaal of waterpompen, speciale IC's e.d.

Als ik zoveel geld dr in zou pompen.. Is een turbo-conversion nog wel iets.. Speelt mij ook af en toe door mn hoofd hoor. Sprintex eraf en dr een dikke turbo op schroeven. Kost je waarschijnlijk een pak minder en nog meer mogelijkheden.. (qua pk's dan)
ja i get it maaaaar ik wil gewoon blijven rijden met orgineel onderblok verder ga ik niet dan kan ik beter een porscch kopen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

maar heb gelezen hoe en wat met die rotrex pffffff 1320 zegt ook dat het veeeel werk is
burn rubber not your soul

Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

22 nov 2011, 10:40

franklyn85 schreef:
Daveke schreef:Rotrex is ontzettend mooi spul, ook ontzettend duur! Waar een Roots en twinscrew over het volledige bereik power hebben heeft een rotrex het wel vaak pas hoger in de toeren (is wat ik lees) en moet je inderdaad een hele hele hoop aanpassingen doen. jan van RWM verdeelt het en je hebt het dan makkelijk over 10000 dollar voor de kit. De rotrex zelf kost al 4000 dollar en dan heb je er verder helemaal niks bij aan aansluitmateriaal of waterpompen, speciale IC's e.d.

Als ik zoveel geld dr in zou pompen.. Is een turbo-conversion nog wel iets.. Speelt mij ook af en toe door mn hoofd hoor. Sprintex eraf en dr een dikke turbo op schroeven. Kost je waarschijnlijk een pak minder en nog meer mogelijkheden.. (qua pk's dan)
ja i get it maaaaar ik wil gewoon blijven rijden met orgineel onderblok verder ga ik niet dan kan ik beter een porscch kopen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

maar heb gelezen hoe en wat met die rotrex pffffff 1320 zegt ook dat het veeeel werk is
Vind je het gek dat die voor Sprintex gaan.. Kosten/effectiviteit is veel beter bij Sprintex. Minder geld - ook veel power
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: heemskerk
Berichten: 7793
Lid geworden op: 19 sep 2010, 16:37

22 nov 2011, 10:43

ja dat is het ook het opbouwen van de rotrexis veel werk
burn rubber not your soul

Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

22 nov 2011, 10:45

Klopt, ook omdat de Rotrex weer een eigen oliekoelingssysteem nodig heeft.. Is echt een conversion waar je U tegen zegt..
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: heemskerk
Berichten: 7793
Lid geworden op: 19 sep 2010, 16:37

22 nov 2011, 10:46

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR voordat frenkie ze rotrex besteld gaat daar de mening van SAM nog overheen dus :D
burn rubber not your soul

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”