Ik heb nu zelf ook de rotary van carclean gekocht. Ga ik deze week eens proberen op de oude Polo thuis. Die smartpads vind ik persoonlijk fijner werken dan de Kompressors, die heb ik vandaag verkocht
Alain, ik mis alleen de polijstmiddelen en de witte pad. Je kan niet zomaar een goedje op die pads smeren en verwachten dat het werkt.. Je zal iets moeten hebben in de trend van de PoorBoys SSR-serie, of de Raffini serie van Monello.
Let wel, de Monello-polijstmiddelen stoffen iets meer..
Wat je zou kunnen doen is bijvoorbeeld:
Oranje 5,5 pad - SSR 2,5 van PB of Inizio/Mezzo van Monello
Witte 5,5 pad - SSR 2 van PB of Mezzo van Monello
Groene 5,5 pad - SSR 1 van PB of Finale van Monello
Eventueel de PB Black Hole glazer gebruiken op de zwarte pad, die is namelijk niet geschikt om te polijsten (maar wel om glazer of sealant aan te brengen)
De wax zou je dan op de Concorso pad kunnen gebruiken die extreem zacht is
Met de DAP kun je overigens gewoon beginnen aan de MINI, daar kun je bijna niks mee fout doen. Het zijn de Rotary's die wat meer oefening nodig hebben

Ik ga morgen weer een auto volledig aanpakken en zal dan wat meer foto's maken

@ Jstuyts.. Ik denk dat je hiermee beter een mailtje naar Berthil kan sturen. Denk ik niet toegestaan.. Ook de Sig onder je berichten zou ik mee oppassen. Ik kreeg al commentaar over een plaatje van Sprintex wat er onder stond terwijl ik helemaal niet verbonden ben met die firma