Ja, gelukkig wel!Shag schreef:Top dat het is opgelost!
Nogmaals bedankt voor je adviezen!
Goed om te lezen dat je nu van het geluid af bent.M-iNdO schreef:Die open deur heb ik waarschijnlijk helemaal gemistparklaneworks schreef:Het is een open deur, maar heb je er genoeg olie in zitten, dit wil soms ook helpen. Zo niet, dan een hoop stennis maken bij de dealer. Dit kan gewoon niet en moeten ze oplossen. Wat speedy ook zegt, je hebt garantie op de reparatie!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat stom van mij maar tegelijkertijd ben ik nu ook blij en opgelucht.
Ik was al van plan om mijn olie bij te vullen maar toevallig kreeg ik van de week ook heel snel zo'n oliekannetje in het display van de boordcomputer te zien. Moest toch tanken en gelijk maar olie gekocht. Later gelijk olie bijgevuld, starten..........en.........ja hoor! Geen ratel/dieselgeluid meer te bekennen sindsdien.
Echt nooit aan de olie gedacht, ging er vanuit dat het wel in orde zou zijn na de laatste keer dat de auto bij de dealer was.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet geregeld het oliepeil checkHoe vaak moet je dit eigenlijk doen?
Ben blij dat ik niet bij de dealer heb zitten klagen over dat geluid want dan zou ik echt voor lul staan hehe
Ik heb de gehele inhoud van de fles erin gedaan. Denk dat ik het nu iedere maand maar ga controleren (als ik het niet vergeet).Ivo schreef:Goed om te lezen dat je nu van het geluid af bent.M-iNdO schreef:Die open deur heb ik waarschijnlijk helemaal gemistparklaneworks schreef:Het is een open deur, maar heb je er genoeg olie in zitten, dit wil soms ook helpen. Zo niet, dan een hoop stennis maken bij de dealer. Dit kan gewoon niet en moeten ze oplossen. Wat speedy ook zegt, je hebt garantie op de reparatie!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat stom van mij maar tegelijkertijd ben ik nu ook blij en opgelucht.
Ik was al van plan om mijn olie bij te vullen maar toevallig kreeg ik van de week ook heel snel zo'n oliekannetje in het display van de boordcomputer te zien. Moest toch tanken en gelijk maar olie gekocht. Later gelijk olie bijgevuld, starten..........en.........ja hoor! Geen ratel/dieselgeluid meer te bekennen sindsdien.
Echt nooit aan de olie gedacht, ging er vanuit dat het wel in orde zou zijn na de laatste keer dat de auto bij de dealer was.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet geregeld het oliepeil checkHoe vaak moet je dit eigenlijk doen?
Ben blij dat ik niet bij de dealer heb zitten klagen over dat geluid want dan zou ik echt voor lul staan heheWaarschijnlijk stond het oliepeil dan flink onder het minimum, of niet? Hoeveel heb je bijgevuld?
Ik zou het oliepeil toch zeker elke maand/elke 2.000 km controleren en wat vaker kan nooit kwaad (zeker als het olieverbruik vrij hoog is). Het is maar een kleine moeite, maar het kan je veel ellende besparen.
X2Marcel Always Open schreef:als het olielampje aanwas en jouw fles die je erbij doet maar 1 of 1.5 liter was, dan zou ik nog maar alvast een fles gaan kopen want daar moet waarschijnlijk nog wel meer in.
X2BlueCooperS schreef:Dat is inderdaad een vreemd geluid.
Ik kan het zo niet thuis brengen wat het is..
Uit eigen ervaring...jupMidlife schreef: Zeggen ze dat bij de dealer ook tegen 7 serie BMW rijders of zo?
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors