► Laat Spoiler zien

Klopt. in vergelijk met 7 is de UI wel een vooruitgang, maar er zitten helaas nog niet alle functies in....ParklaneS schreef:Heb er nu een dagje mee gespeeld, en het valt me niet tegen. nieuwe UI is leuk en iventief, tijdlijn ook. kan er wel aan wennen
Echter draai ik FCP 7 er nog naast voor lopende projecten en zal het nog wel even duren voor ik helemaal over ben.
In het geval van FCP X is het nog wel moreel te verantwoorden.. het is gewoon een betaMaVaEe schreef:Klopt maar Apple heeft al genoeg aan mij verdiend de afgelopen tijd... Daarnaast download ik niet alles en koop ik goede apps van kleine ontwikkelaars wel gewoon.
Nee, daar zul je een exchange, imap of MobileMe emailaccount voor moeten hebben. In het najaar van dit jaar wordt mobileme getransformeerd naar Icloud, en is dan gratis.Sid schreef:Hier zitten volgens mij de echte apple kennersIk ben er zelf redelijk onbekend mee, maar overweeg een volledige overstap. Reden is dat ik toch gecharmeerd ben van alles 'van één fabrikant'; computer, telefoon, backups etc. Daarnaast ben ik toch toe aan een nieuwe telefoon...
M'n eerste vraag: als ik een iMac, iPad 2, Time capsule en iPhone 4 koop, synchroniseren deze dan automatisch en zonder extra handelingen al m'n e-mails (dus ook de verzonden e-mails)? Dus dat ik altijd alle e-mails op alle apparaten heb, zonder hier extra handelingen voor te verrichten.
Neen. in mail (= standaardprogramma) kun je ook gebruik maken van exchange accounts. Ik meen dat in de nieuwe versie van OSX (Lion) in mail wel HTML handtekeningen te gebruiken zijn.Tweede vraag: ik overweeg dan het gebruik van Outlook, omdat ik heb begrepen dat je in het e-mailprogramma van Mac geen html-handtekeningen kan gebruiken (?). Verandert dit het antwoord op vraag één?
Garantie van iphones en ipads is wereldwijd, maakt verder niet uit. Verder zijn ipads uit de VS hetzelfde als Nederlandse ipadsDerde vraag: een familielid gaat binnenkort naar de VS. Nu mag een iPad 2 daar aanschaffen niet zo'n probleem zijn, maar zijn er consequenties aan verbonden bij gebruik in NL (bijvoorbeeld met garantie?)? Een iMac kan ik kopen met studentenkorting, maar een iPad komt daar niet voor in aanmerking.
Onze sponsors