speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Ik kan me voorstellen dat de agent in kwestie, na jouw ge-kakkerlak hier en kakkerlak daar, weinig zin heeft om zich hier als zodanig bloot te geven.
En wie zegt dat hij meeleest? Er zijn 5.500 mensen ingeschreven op het forum, hoeveel daarvan zijn echt actief?
Succes in ieder geval met deze kwestie, ik hoop dat je er mee wegkomt!
En wie zegt dat hij meeleest? Er zijn 5.500 mensen ingeschreven op het forum, hoeveel daarvan zijn echt actief?
Succes in ieder geval met deze kwestie, ik hoop dat je er mee wegkomt!
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Been there, done that.... 4 maanden rij ontzegging gehad en 2 jaar voorwaardelijk.
2e keer was met een lasergun en dus meteen aan de kant gezet. Als het een flitspaal was geweest dan was ik mijn rijbewijs denk niet kwijtgeraakt.
Je moet wel voorzichtig rijden hoor als je rijbewijs 4 maanden bij justitie ligt... En een paar kopietjes maken. Kan handig zijn als je bijvoorbeeld een caravan moet huren om naar Luxemburg te gaan...
2e keer was met een lasergun en dus meteen aan de kant gezet. Als het een flitspaal was geweest dan was ik mijn rijbewijs denk niet kwijtgeraakt.
Je moet wel voorzichtig rijden hoor als je rijbewijs 4 maanden bij justitie ligt... En een paar kopietjes maken. Kan handig zijn als je bijvoorbeeld een caravan moet huren om naar Luxemburg te gaan...

- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Volgens mij rijd je dan ook onverzekerd...
Misschien vat ik je verkeerd op hoor, maar ga jij daadwerkelijk rijden als je rijbewijs is ingevorderd? Dan is het geen overtreding meer, maar een misdrijf! Groot risico dat je daarmee neemt...peter schreef:Je moet wel voorzichtig rijden hoor als je rijbewijs 4 maanden bij justitie ligt... En een paar kopietjes maken. Kan handig zijn als je bijvoorbeeld een caravan moet huren om naar Luxemburg te gaan...![]()
![]()
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
DENK DAT JE HET GOED LEEST.......JeroenV schreef:Misschien vat ik je verkeerd op hoor, maar ga jij daadwerkelijk rijden als je rijbewijs is ingevorderd? Dan is het geen overtreding meer, maar een misdrijf! Groot risico dat je daarmee neemt...peter schreef:Je moet wel voorzichtig rijden hoor als je rijbewijs 4 maanden bij justitie ligt... En een paar kopietjes maken. Kan handig zijn als je bijvoorbeeld een caravan moet huren om naar Luxemburg te gaan...![]()
![]()

burn rubber not your soul

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat die agent stiekem wel een beetje moet lachen als ie dit allemaal leest.
Persoonlijk zou ik me er ook nog niet echt druk om maken. Je bent aangehouden en je hebt een waarschuwing gekregen. Daarmee moet het af zijn. Is normaal gezien raar als je daarna nog een boete op de mat krijgt, zonder er vanaf te weten na een aanhouding
Persoonlijk zou ik me er ook nog niet echt druk om maken. Je bent aangehouden en je hebt een waarschuwing gekregen. Daarmee moet het af zijn. Is normaal gezien raar als je daarna nog een boete op de mat krijgt, zonder er vanaf te weten na een aanhouding

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
I.d.d Daiel maak je niet druk je hoort het wel
EMG curses zijn ze de laatste tijd ook veel mee bezig....
zit je maar te dollen haha

burn rubber not your soul

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is een goed plan!speedy schreef:heb besloten mij er niet druk om te maken want als ik het was dan is het maar zo!
toch zonde geld dan maar weer een harde les![]()
Ben het altijd alleen zo snel weer vergeten
laat jullie weten wanneer ik meer weet maar eerst mijn kenteken stickers weer plakken

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is ook al weer 9 jaar geleden gelukkig....
Maar wat moet je?! Als je iemand dood slaat kom je er makkelijker vanaf dan dat je een paar keer te hard rijdt op plaatsen en tijdstippen dat er bijna niets kan gebeuren. Je wordt echt als een crimineel behandeld, nou de tering dacht ik toendertijd.
franklyn85 schreef:DENK DAT JE HET GOED LEEST.......JeroenV schreef:Misschien vat ik je verkeerd op hoor, maar ga jij daadwerkelijk rijden als je rijbewijs is ingevorderd? Dan is het geen overtreding meer, maar een misdrijf! Groot risico dat je daarmee neemt...peter schreef:Je moet wel voorzichtig rijden hoor als je rijbewijs 4 maanden bij justitie ligt... En een paar kopietjes maken. Kan handig zijn als je bijvoorbeeld een caravan moet huren om naar Luxemburg te gaan...![]()
![]()

Is ook al weer 9 jaar geleden gelukkig....
Maar wat moet je?! Als je iemand dood slaat kom je er makkelijker vanaf dan dat je een paar keer te hard rijdt op plaatsen en tijdstippen dat er bijna niets kan gebeuren. Je wordt echt als een crimineel behandeld, nou de tering dacht ik toendertijd.
Onze sponsors