speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

19 apr 2011, 14:42

zou a.u.b de agent die dit meeleest mij ff kunnen bevestiggen of je ter plekke te horen kreeg of je geflitst was ja of nee
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 apr 2011, 14:51

Ik kan me voorstellen dat de agent in kwestie, na jouw ge-kakkerlak hier en kakkerlak daar, weinig zin heeft om zich hier als zodanig bloot te geven.

En wie zegt dat hij meeleest? Er zijn 5.500 mensen ingeschreven op het forum, hoeveel daarvan zijn echt actief?

Succes in ieder geval met deze kwestie, ik hoop dat je er mee wegkomt!
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2011, 14:52

Been there, done that.... 4 maanden rij ontzegging gehad en 2 jaar voorwaardelijk.

2e keer was met een lasergun en dus meteen aan de kant gezet. Als het een flitspaal was geweest dan was ik mijn rijbewijs denk niet kwijtgeraakt.

Je moet wel voorzichtig rijden hoor als je rijbewijs 4 maanden bij justitie ligt... En een paar kopietjes maken. Kan handig zijn als je bijvoorbeeld een caravan moet huren om naar Luxemburg te gaan... :s :?
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 apr 2011, 14:54

peter schreef:Je moet wel voorzichtig rijden hoor als je rijbewijs 4 maanden bij justitie ligt... En een paar kopietjes maken. Kan handig zijn als je bijvoorbeeld een caravan moet huren om naar Luxemburg te gaan... :s :?
Misschien vat ik je verkeerd op hoor, maar ga jij daadwerkelijk rijden als je rijbewijs is ingevorderd? Dan is het geen overtreding meer, maar een misdrijf! Groot risico dat je daarmee neemt...
Volgens mij rijd je dan ook onverzekerd...
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2011, 14:57

JeroenV schreef:
peter schreef:Je moet wel voorzichtig rijden hoor als je rijbewijs 4 maanden bij justitie ligt... En een paar kopietjes maken. Kan handig zijn als je bijvoorbeeld een caravan moet huren om naar Luxemburg te gaan... :s :?
Misschien vat ik je verkeerd op hoor, maar ga jij daadwerkelijk rijden als je rijbewijs is ingevorderd? Dan is het geen overtreding meer, maar een misdrijf! Groot risico dat je daarmee neemt...
DENK DAT JE HET GOED LEEST....... :lol:
burn rubber not your soul

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

19 apr 2011, 15:06

denk dat het mij minimaal 1000 euro gaat kosten ofnie ?
FiSiCa
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2011, 15:07

gozer, het is nog niks aan de hand, gewoon afwachten
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2011, 15:10

Ik denk dat die agent stiekem wel een beetje moet lachen als ie dit allemaal leest.

Persoonlijk zou ik me er ook nog niet echt druk om maken. Je bent aangehouden en je hebt een waarschuwing gekregen. Daarmee moet het af zijn. Is normaal gezien raar als je daarna nog een boete op de mat krijgt, zonder er vanaf te weten na een aanhouding :wink:
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

19 apr 2011, 15:10

uhhh ben haast 100% overtuigd dat ik het was :(
of zouden er meer speedy's zijn :)
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2011, 15:19

I.d.d Daiel maak je niet druk je hoort het wel :lol: EMG curses zijn ze de laatste tijd ook veel mee bezig.... :P zit je maar te dollen haha
burn rubber not your soul

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2011, 15:29

Je doet je nickname iig wel eer aan... indien je geflitst bent moet je wel die foto(s) opvragen, inscannen en hier droppen.. Epic !! :yeah :lol:
MaVaEe
Koeien-teller

19 apr 2011, 15:46

Dat gaat zeker geen 1000 euro kosten hoor. Eerder de helft. :lol: (Er even vanuit gaande dat je niet heel veel harder ging dan +50 de maximumsnelheid)
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

19 apr 2011, 15:59

heb besloten mij er niet druk om te maken want als ik het was dan is het maar zo!
toch zonde geld dan maar weer een harde les :D
Ben het altijd alleen zo snel weer vergeten :)
laat jullie weten wanneer ik meer weet maar eerst mijn kenteken stickers weer plakken :))
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2011, 16:05

speedy schreef:heb besloten mij er niet druk om te maken want als ik het was dan is het maar zo!
toch zonde geld dan maar weer een harde les :D
Ben het altijd alleen zo snel weer vergeten :)
laat jullie weten wanneer ik meer weet maar eerst mijn kenteken stickers weer plakken :))
Dat is een goed plan! :lol:
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2011, 16:07

franklyn85 schreef:
JeroenV schreef:
DENK DAT JE HET GOED LEEST....... :lol:
:() :{

Is ook al weer 9 jaar geleden gelukkig....
Maar wat moet je?! Als je iemand dood slaat kom je er makkelijker vanaf dan dat je een paar keer te hard rijdt op plaatsen en tijdstippen dat er bijna niets kan gebeuren. Je wordt echt als een crimineel behandeld, nou de tering dacht ik toendertijd.

Terug naar “Show your ride”