En testenspeedy schreef:maandag monteren

Ben benieuwd mate !!speedy schreef:ben benieuwd , heb nooit zo'n ding gehadvoorste kan dan negatief werken maar dat heft die achterste wel weer op
voorste vind ik het mooist
X2Blue Chaser schreef:Ben benieuwd mate !!speedy schreef:ben benieuwd , heb nooit zo'n ding gehadvoorste kan dan negatief werken maar dat heft die achterste wel weer op
voorste vind ik het mooist
Is dat zo ja? Snap ik niet.. die struts verhogen toch de stijfheid? hoezo heft dit elkaar dan op..? simpel gezegd lijkt het me dat door zowel voor en achter een strut te monteren, de stijfheid ook zowel voor als achter toeneemt... wat mis ik?mushrop schreef: Achter is net zo cool en heb je ook nog wat aan. Wel jammer dat je voorste strut het effect van de achterste weer om zeep helpt. Maar als je het alleen voor de looks doet zit je idd goed.
x2Shag schreef:Is dat zo ja? Snap ik niet.. die struts verhogen toch de stijfheid? hoezo heft dit elkaar dan op..? simpel gezegd lijkt het me dat door zowel voor en achter een strut te monteren, de stijfheid ook zowel voor als achter toeneemt... wat mis ik?mushrop schreef: Achter is net zo cool en heb je ook nog wat aan. Wel jammer dat je voorste strut het effect van de achterste weer om zeep helpt. Maar als je het alleen voor de looks doet zit je idd goed.
Daarom dus....ducks schreef:Als je hem voor stijver maakt dan krijg he alleen maar meer last van onderstuur. Zeker als je je mini verlaagd hebt zonder camber voor of het rechttrekken van je camber achter. Het is dus beter om achter een strut te plaatsen en een dikkere stabli. Het is niet voor niks dat veel track mini's met een one stabi of geen stabli voor rijden.JunkyXL schreef:hoezo, alleen maar negatief??
Onze sponsors