speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mar 2011, 08:19

speedy schreef:maandag monteren 8)
En testen :wink: , raggen met die handel :mrgreen:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 mar 2011, 08:21

ben benieuwd , heb nooit zo'n ding gehad :D voorste kan dan negatief werken maar dat heft die achterste wel weer op :mrgreen: voorste vind ik het mooist 8)
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mar 2011, 08:27

speedy schreef:ben benieuwd , heb nooit zo'n ding gehad :D voorste kan dan negatief werken maar dat heft die achterste wel weer op :mrgreen: voorste vind ik het mooist 8)
Ben benieuwd mate !! 8)
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mar 2011, 11:21

Mooie mods man hoe staat het eigenlijk met die intercooler ben beetje afwezig geweest....... :D
burn rubber not your soul

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mar 2011, 11:34

Blue Chaser schreef:
speedy schreef:ben benieuwd , heb nooit zo'n ding gehad :D voorste kan dan negatief werken maar dat heft die achterste wel weer op :mrgreen: voorste vind ik het mooist 8)
Ben benieuwd mate !! 8)
X2 8)
zal sowieso erg gaaf staan!! :D 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mar 2011, 13:29

Voor staat mss mooi maar ik wil m er niet op. :wink:

Achter is net zo cool en heb je ook nog wat aan. Wel jammer dat je voorste strut het effect van de achterste weer om zeep helpt. Maar als je het alleen voor de looks doet zit je idd goed.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mar 2011, 19:47

mushrop schreef: Achter is net zo cool en heb je ook nog wat aan. Wel jammer dat je voorste strut het effect van de achterste weer om zeep helpt. Maar als je het alleen voor de looks doet zit je idd goed.
Is dat zo ja? Snap ik niet.. die struts verhogen toch de stijfheid? hoezo heft dit elkaar dan op..? simpel gezegd lijkt het me dat door zowel voor en achter een strut te monteren, de stijfheid ook zowel voor als achter toeneemt... wat mis ik? :lol:
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mar 2011, 20:36

Shag schreef:
mushrop schreef: Achter is net zo cool en heb je ook nog wat aan. Wel jammer dat je voorste strut het effect van de achterste weer om zeep helpt. Maar als je het alleen voor de looks doet zit je idd goed.
Is dat zo ja? Snap ik niet.. die struts verhogen toch de stijfheid? hoezo heft dit elkaar dan op..? simpel gezegd lijkt het me dat door zowel voor en achter een strut te monteren, de stijfheid ook zowel voor als achter toeneemt... wat mis ik? :lol:
x2

heb eerst alleen 1 achter, wereld van verschil.
later ook 1 voor, voor mijn gevoel nog betere verschil.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 mar 2011, 20:59

ik snap er ook geen reet van maar in de racerij hebben ze toch ook frontstruts ? als dit een nadelig effect zou hebben zou dit toch nooit geplaatst worden .
ik plaats ze lekker allebij en vind het een leuke mod.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mar 2011, 21:14

ducks schreef:
JunkyXL schreef:hoezo, alleen maar negatief??
Als je hem voor stijver maakt dan krijg he alleen maar meer last van onderstuur. Zeker als je je mini verlaagd hebt zonder camber voor of het rechttrekken van je camber achter. Het is dus beter om achter een strut te plaatsen en een dikkere stabli. Het is niet voor niks dat veel track mini's met een one stabi of geen stabli voor rijden.
Daarom dus....

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

09 mar 2011, 21:17

en wat dacht je van een rolkooi dan? alleen al daardoor heeft een trackmini geen stabi's nodig :wink: dat verstijfd de gehele auto

BigD
the F56 story of Brenda
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mar 2011, 21:20

Dus meer stijfheid = meer onderstuur? hmm.. snap het nog steeds niet echt eigenlijk :s :lol:

Weet wel dat aston martins bijv. standaard met voor strut geleverd worden.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

09 mar 2011, 21:23

@shag: klopt, dan haal je bodyroll weg :wink: merk je vooral met nat weer :lol:

maar daiel ik vind het dikke shit 8)

BigD
the F56 story of Brenda
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mar 2011, 21:47

Ok, helder! sorry voor offtopic geleuter D! :icon_top:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mar 2011, 22:09

@Sjaak: een Aston vergelijken met een MINI is een beetje appels met peren... :wink:

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”