Veel plezier met de pics.

Dat vermoeden had ik alSicco schreef:Onder dat enorme logo op de achterkant zit de grendel om de achterkant open te krijgen.
die surfblauwe Cooper had een 3 zitsachterbank. Standaard wordt in NL de 3-zitsachterbank geleverd, maar 2 stoelen is een optie zonder meerprijs. Die 3-zitsachterbank is net zo'n onzin als de 3-zits achterin de Clubman. Totaal onbruikbaar voor een 3e persoon.Sicco schreef:Alle Countrymans hadden wel 2 onafhankelijk van elkaar verschuifbare achterstoelen. Ik heb er dus geen een gezien met een 3-persoons achterbank.
Nou dan ben ik ook een beetje blind geweest..........ik heb alle auto's langs gelopen om de bank te vinden, maar heb alleen maar losse stoelen gezien...mushrop schreef:die surfblauwe Cooper had een 3 zitsachterbank. Standaard wordt in NL de 3-zitsachterbank geleverd, maar 2 stoelen is een optie zonder meerprijs. Die 3-zitsachterbank is net zo'n onzin als de 3-zits achterin de Clubman. Totaal onbruikbaar voor een 3e persoon.Sicco schreef:Alle Countrymans hadden wel 2 onafhankelijk van elkaar verschuifbare achterstoelen. Ik heb er dus geen een gezien met een 3-persoons achterbank.
Ja er was er een (de meest linkse Cooper) had een achterbank.pimmy schreef:Nou dan ben ik ook een beetje blind geweest..........ik heb alle auto's langs gelopen om de bank te vinden, maar heb alleen maar losse stoelen gezien...mushrop schreef:die surfblauwe Cooper had een 3 zitsachterbank. Standaard wordt in NL de 3-zitsachterbank geleverd, maar 2 stoelen is een optie zonder meerprijs. Die 3-zitsachterbank is net zo'n onzin als de 3-zits achterin de Clubman. Totaal onbruikbaar voor een 3e persoon.Sicco schreef:Alle Countrymans hadden wel 2 onafhankelijk van elkaar verschuifbare achterstoelen. Ik heb er dus geen een gezien met een 3-persoons achterbank.
vandaag nagevraagd bij de Mini Nederland mannetjes maar er zijn helemaal geen plannen om de All4 aandrijving op andere modellen ook te gaan doen.kwiebje schreef:Ben erg benieuwd hoe die roadster er uit gaat zien. Hopelijk komt die ook met 4 wiel drive
Das inderdaad een gemiste kans.. meteen de concurrent een hak kunnen zetten: Audi TT Quatro??Marcel Always Open schreef:vandaag nagevraagd bij de Mini Nederland mannetjes maar er zijn helemaal geen plannen om de All4 aandrijving op andere modellen ook te gaan doen.kwiebje schreef:Ben erg benieuwd hoe die roadster er uit gaat zien. Hopelijk komt die ook met 4 wiel drive![]()
(gemiste kans als je het mij vraagt).
Het is ook niet even makkelijk van de Countryman naar de Hatchback mini over te zetten aangezien ongeveer alles andere formaten heeft qua aandrijving.
Onze sponsors