Foto's van de Countryman, genomen op 19 juni 2010 in Utrecht

Alles over de MINI Countryman (voorheen Crossover) en de nieuwe MINI Paceman (Countryman Coupé).
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Foto's van de Countryman, genomen op 19 juni 2010 in Utrecht

19 jun 2010, 21:58

Hoi, hierbij wat fotootjes van de Contryman. De fotootjes heb ik op 19 juni 2010 genomen tijdens de presentatie van de Countryman. Er waren 4 aardige tot zeer fraaie countrymans aanwezig, even als heerlijke drankjes en heerlijke hapjes. Alleen die muziek... het leek wel alsof we in een discotheek waren beland.
Veel plezier met de pics.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 jun 2010, 11:06

Achterkant is een beetje saai... :?
Alleen dat enorme logo. Hadden ze beter daar ook het kenteken kunnen plaatsen.
MaVaEe
Koeien-teller

20 jun 2010, 11:23

Ja laten we een demowagen met stalen velgen uitrusten... :s :''O :'(

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jun 2010, 11:25

idd Maarten. Tis echt geen gezicht... :s
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

20 jun 2010, 11:27

Ja of ze willen laten zien hoe een kale One eruit ziet maar anders kan ik het dus echt niet begrijpen... ;)
Ester
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 jun 2010, 12:22

En wat ik gek vond was dat alleen de ONE met metallic lak was uitgevoerd. :s :s
Vreemde keuze.
Afbeelding
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

20 jun 2010, 12:58

Onder dat enorme logo op de achterkant zit de grendel om de achterkant open te krijgen.

Die blauwe One met die stalen velgen zag er inderdaad heel erg uit als een sukkeltje. Ook van binnen kon je duidelijk zien dat het een budget-auto was. Erg zonde. Ik denk dat ie het op de lease-markt erg goed gaat doen.

Alle Countrymans hadden wel 2 onafhankelijk van elkaar verschuifbare achterstoelen. Ik heb er dus geen een gezien met een 3-persoons achterbank. Overigens, als de voorstoel niet helemaal in de achterste positie staat (hoeft alleen bij mensen van meer dan 2 meter lang) en je hebt niet al te veel bagage bij je zodat je de achterstoelen een eindje naar achter kunt schuiven, zit je achterin als een vorst, net zo ruim als wanneer je voorin zit.

Trouwens, over de bagageruimte achterin is ook goed nagedacht; deze bestaat kan je in 2 verdiepingen opdelen.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 jun 2010, 13:55

Sicco schreef:Onder dat enorme logo op de achterkant zit de grendel om de achterkant open te krijgen.
Dat vermoeden had ik al :wink:
Maar dan nog vind ik zo de achterkant saai ogen... misschien is reservewiel houder op achterkant in toekomst wel een optie.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jun 2010, 18:23

Sicco schreef:Alle Countrymans hadden wel 2 onafhankelijk van elkaar verschuifbare achterstoelen. Ik heb er dus geen een gezien met een 3-persoons achterbank.
die surfblauwe Cooper had een 3 zitsachterbank. Standaard wordt in NL de 3-zitsachterbank geleverd, maar 2 stoelen is een optie zonder meerprijs. Die 3-zitsachterbank is net zo'n onzin als de 3-zits achterin de Clubman. Totaal onbruikbaar voor een 3e persoon.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 jun 2010, 19:00

Nu ik de Countryman in het echt heb mogen bekijken/in zitten moet ik toegeven dat ik het toch wel een welkome aanvulling vind op het merk MINI. Alle nadelige eigenschappen die de huidige MINI's hebben en die we allemaal maar voor lief nemen uit passie voor het wagentje (nagenoeg geen ruimte achterin, geen kofferbakruimte m.u.v. de Clubman) heeft deze Countryman juist wel. Achterin zit je net zo goed als voorin (zeker als je kiest voor 2 volwaardige stoelen achterin) en kofferbakruimte genoeg. Je moet alleen wennen aan dat een MINI dus niet meer alleen een klein laag bakkie is waarmee je over de weg scheurt, maar dat het ook een SUV is met MINI-kleren aan. Ik ben al half om :wink:
Laatst gewijzigd door Sepp op 20 jun 2010, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jun 2010, 19:02

Ben erg benieuwd hoe die roadster er uit gaat zien. Hopelijk komt die ook met 4 wiel drive :D
pimmy
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

20 jun 2010, 19:31

mushrop schreef:
Sicco schreef:Alle Countrymans hadden wel 2 onafhankelijk van elkaar verschuifbare achterstoelen. Ik heb er dus geen een gezien met een 3-persoons achterbank.
die surfblauwe Cooper had een 3 zitsachterbank. Standaard wordt in NL de 3-zitsachterbank geleverd, maar 2 stoelen is een optie zonder meerprijs. Die 3-zitsachterbank is net zo'n onzin als de 3-zits achterin de Clubman. Totaal onbruikbaar voor een 3e persoon.
Nou dan ben ik ook een beetje blind geweest..........ik heb alle auto's langs gelopen om de bank te vinden, maar heb alleen maar losse stoelen gezien... :s
Kees en Annet
Racende reporter

20 jun 2010, 20:37

pimmy schreef:
mushrop schreef:
Nou dan ben ik ook een beetje blind geweest..........ik heb alle auto's langs gelopen om de bank te vinden, maar heb alleen maar losse stoelen gezien... :s
Ja er was er een (de meest linkse Cooper) had een achterbank.
Ik zal straks in het andere topic nog even een foto zetten (hij is alleen niet 100% scherp)
daar staan alle foto's van de Sneak Preview Countryman.

Sneak Preview Countryman 18,19,20 Juni
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

20 jun 2010, 23:05

kwiebje schreef:Ben erg benieuwd hoe die roadster er uit gaat zien. Hopelijk komt die ook met 4 wiel drive :D
vandaag nagevraagd bij de Mini Nederland mannetjes maar er zijn helemaal geen plannen om de All4 aandrijving op andere modellen ook te gaan doen. :cry:
(gemiste kans als je het mij vraagt).

Het is ook niet even makkelijk van de Countryman naar de Hatchback mini over te zetten aangezien ongeveer alles andere formaten heeft qua aandrijving.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

20 jun 2010, 23:45

Marcel Always Open schreef:
kwiebje schreef:Ben erg benieuwd hoe die roadster er uit gaat zien. Hopelijk komt die ook met 4 wiel drive :D
vandaag nagevraagd bij de Mini Nederland mannetjes maar er zijn helemaal geen plannen om de All4 aandrijving op andere modellen ook te gaan doen. :cry:
(gemiste kans als je het mij vraagt).

Het is ook niet even makkelijk van de Countryman naar de Hatchback mini over te zetten aangezien ongeveer alles andere formaten heeft qua aandrijving.
Das inderdaad een gemiste kans.. meteen de concurrent een hak kunnen zetten: Audi TT Quatro?? :s
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding

Terug naar “MINI-talk”