Misschien kunnen we met hulp van Ida idd wat leuks bedenken qua stickers...Getzz schreef:Dan moeten de wagens ook zo bestickerd worden! Brute shit!...jelle en ik hadden ook al zo`n idee. Dus dat komt helemaal goed..
Gumball 3000 komt naar Amsterdam
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@TBL: Gave foto's! Kijk uit naar de rest!
Ranking telt niet, it's not a race, it's a rally! Maar het is wel grappig de Lambo en Ferrari drivers te horen zeggen: "How the f**k did the Mini get here before we did?!"
Ranking telt niet, it's not a race, it's a rally! Maar het is wel grappig de Lambo en Ferrari drivers te horen zeggen: "How the f**k did the Mini get here before we did?!"

Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De laatste updates van mij en de gumball-3000.com crew vinden jullie hier:
http://www.facebook.com/gumball3k
http://www.facebook.com/gumball3k
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
HAHAHA geweldig.. ik heb die uitspraak meteen ff op twitter gegooid!Des schreef:@TBL: Gave foto's! Kijk uit naar de rest!

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Cooooool love to help !Mats schreef:Misschien kunnen we met hulp van Ida idd wat leuks bedenken qua stickers...Getzz schreef:Dan moeten de wagens ook zo bestickerd worden! Brute shit!...jelle en ik hadden ook al zo`n idee. Dus dat komt helemaal goed..

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat heb ik gisteravond een te gekke avond gehad. Enorme dikke Lambo's, Ferrari's, RR's, Porsche's etc etc. Ik heb eerst op de rotonde gestaan met John, Wim, Olaf, Ragnar, Naatje, Ivo, Mats en nog wat mensen en rond 23.00uur op het Waterlooplein gaan staan. Daar was het helemaal feest. De dranghekken hadden weinig effect dus we konden met z'n allen op het parkeerterrein tussen alle dikke bakken lopen. De wagens die binnenkwamen reden door een haag van mensen en ik stond samen met wat maatjes natuurlijk helemaal vooraan. De Lambo's reden echts zowat over m'n tenen en de Gumballers waren niet te beroerd om tussen al het publiek flink te "revven", echt waanzinnig om naast lambo's en Ferrari's te staan die gewoon vol in hun toerenbegrenzers gejaagd worden, echt WAANZINNIG, wat een gekkenhuis! Er was een bus met complete DJ'set achterin die echt keihard aan het draaien was, en de mannen van de "MONSTER"- monstertrucks waren flink aan het uitdelen.
Kortom, helemaal te gek evenement. Als je dit gemist hebt, dan heb je ECHT wat gemist! De volgende keer ben ik er iig weer bij!

Kortom, helemaal te gek evenement. Als je dit gemist hebt, dan heb je ECHT wat gemist! De volgende keer ben ik er iig weer bij!
Ik zag je wel aankomen rijden Mitchell. Je reed nog even een flink stuk achteruit tegen het verkeer inMitchell schreef:Ik was er ook maar heb niemand van de club gespot!![]()
Het was idd erg gaaf om al die wagens te zien! En wat een geluid komt er uit die bakken! Het was een top avond!

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zolang de 35000 euro's niet op m'n rug groeien is dit een geweldig alternatief! (en misschien nog wel leuker ook
) !!!
Ik wil ook graag helpen met organiseren!
IK BEN ERBIJ!!!!!Getzz schreef:Dan moeten de wagens ook zo bestickerd worden! Brute shit!...jelle en ik hadden ook al zo`n idee. Dus dat komt helemaal goed..Mats schreef:Des ben je gewoon direct doorgereden naar Kopenhagen?
Het was gisteravond echt super, ik ben zelf niet mega lang geweest en heb denk ik zo'n 30-40 auto's zien binnenkomen. Wat een wagens (Jon Olsson's Lambo LP670-4 was verreweg mijn favoriet, vooral toen hij voor ons even flink ging revven). Verder nog gezellig met wat MiniClub mensen staan praten
Trouwens, misschien een heel gek plan, maar aangezien hier best wel veel enthousiastelingen zijn dit dit soort dingen te gek vinden. Is het misschien een idee om een soortgelijke (op veel kleinere schaal) Rally te organiseren met de Miniclub? Een dag of 5-6 en flinke afstanden naar leuke steden? (mijn broer heeft ooit zo'n plan gemaakt, 6 dagen, 3000km, leuke route (kan er meer details over geven)).

Zolang de 35000 euro's niet op m'n rug groeien is dit een geweldig alternatief! (en misschien nog wel leuker ook

Ik wil ook graag helpen met organiseren!
- Mats
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed idee. Ik zit een beetje over routes na te denken... Starten in Amsterdam, dan naar Praag, dan naar Venezie, dan naar Monaco, dan naar Parijs en dan terug naar Amsterdam? Is een eerste idee dus kom maar met alternatieven 
Misschien hier even een eigen topic over maken bij Events 2010? Of ergens anders? Dan kunnen we gaan brainstormen met zn allen (ook de naam moet bedacht worden, route, stickers etc. etc.) Alle hulp van iedereen is zeer welkom! Ik dacht net ook nog aan sponsoring, misschien kunnen we iets proberen te regelen met een autobedrijf/dealer of iets als Monster (energiedrank) ec. (ik ben nu gewoon hardop aan het denken).
[Edit] Ik zie net wel dat mijn eerst bedachte route best ver is... in 5 dagen 3850km... Is misschien wat veel van het goede (mij maakt het niet uit)
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... F8&t=h&z=6

Misschien hier even een eigen topic over maken bij Events 2010? Of ergens anders? Dan kunnen we gaan brainstormen met zn allen (ook de naam moet bedacht worden, route, stickers etc. etc.) Alle hulp van iedereen is zeer welkom! Ik dacht net ook nog aan sponsoring, misschien kunnen we iets proberen te regelen met een autobedrijf/dealer of iets als Monster (energiedrank) ec. (ik ben nu gewoon hardop aan het denken).
[Edit] Ik zie net wel dat mijn eerst bedachte route best ver is... in 5 dagen 3850km... Is misschien wat veel van het goede (mij maakt het niet uit)
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... F8&t=h&z=6
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
3997 km kan in 1 dag en 15 uur gereden worden
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... F8&t=h&z=6Mitchell schreef:Amsterdam - Berlijn - Praag - Wenen - Venetië - Monaco - Parijs - Amsterdam
1 Week onderweg!
3997 km kan in 1 dag en 15 uur gereden worden

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb je niet gezien!
haha! Ja klopt! Ik moest naar de parkeergaragemushrop schreef:
Ik zag je wel aankomen rijden Mitchell. Je reed nog even een flink stuk achteruit tegen het verkeer inMitchell schreef:Ik was er ook maar heb niemand van de club gespot!![]()
Het was idd erg gaaf om al die wagens te zien! En wat een geluid komt er uit die bakken! Het was een top avond!

Onze sponsors