Gumball 3000 komt naar Amsterdam

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2010, 12:01

Getzz schreef:Dan moeten de wagens ook zo bestickerd worden! Brute shit!...jelle en ik hadden ook al zo`n idee. Dus dat komt helemaal goed..
Misschien kunnen we met hulp van Ida idd wat leuks bedenken qua stickers...
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mei 2010, 12:09

@TBL: Gave foto's! Kijk uit naar de rest!

Ranking telt niet, it's not a race, it's a rally! Maar het is wel grappig de Lambo en Ferrari drivers te horen zeggen: "How the f**k did the Mini get here before we did?!" >)
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mei 2010, 12:10

De laatste updates van mij en de gumball-3000.com crew vinden jullie hier:

http://www.facebook.com/gumball3k
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2010, 12:23

Des schreef:@TBL: Gave foto's! Kijk uit naar de rest!

Ranking telt niet, it's not a race, it's a rally! Maar het is wel grappig de Lambo en Ferrari drivers te horen zeggen: "How the f**k did the Mini get here before we did?!" >)
HAHAHA geweldig.. ik heb die uitspraak meteen ff op twitter gegooid! 8)
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

02 mei 2010, 12:25

Mats schreef:
Getzz schreef:Dan moeten de wagens ook zo bestickerd worden! Brute shit!...jelle en ik hadden ook al zo`n idee. Dus dat komt helemaal goed..
Misschien kunnen we met hulp van Ida idd wat leuks bedenken qua stickers...
Cooooool love to help ! :wink:
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2010, 12:47

"MINI guNball race"
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2010, 12:52

Wat heb ik gisteravond een te gekke avond gehad. Enorme dikke Lambo's, Ferrari's, RR's, Porsche's etc etc. Ik heb eerst op de rotonde gestaan met John, Wim, Olaf, Ragnar, Naatje, Ivo, Mats en nog wat mensen en rond 23.00uur op het Waterlooplein gaan staan. Daar was het helemaal feest. De dranghekken hadden weinig effect dus we konden met z'n allen op het parkeerterrein tussen alle dikke bakken lopen. De wagens die binnenkwamen reden door een haag van mensen en ik stond samen met wat maatjes natuurlijk helemaal vooraan. De Lambo's reden echts zowat over m'n tenen en de Gumballers waren niet te beroerd om tussen al het publiek flink te "revven", echt waanzinnig om naast lambo's en Ferrari's te staan die gewoon vol in hun toerenbegrenzers gejaagd worden, echt WAANZINNIG, wat een gekkenhuis! Er was een bus met complete DJ'set achterin die echt keihard aan het draaien was, en de mannen van de "MONSTER"- monstertrucks waren flink aan het uitdelen.

Kortom, helemaal te gek evenement. Als je dit gemist hebt, dan heb je ECHT wat gemist! De volgende keer ben ik er iig weer bij!
Mitchell schreef:Ik was er ook maar heb niemand van de club gespot! :?

Het was idd erg gaaf om al die wagens te zien! En wat een geluid komt er uit die bakken! Het was een top avond!
Ik zag je wel aankomen rijden Mitchell. Je reed nog even een flink stuk achteruit tegen het verkeer in :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mei 2010, 13:35

Getzz schreef:
Mats schreef:Des ben je gewoon direct doorgereden naar Kopenhagen?

Het was gisteravond echt super, ik ben zelf niet mega lang geweest en heb denk ik zo'n 30-40 auto's zien binnenkomen. Wat een wagens (Jon Olsson's Lambo LP670-4 was verreweg mijn favoriet, vooral toen hij voor ons even flink ging revven). Verder nog gezellig met wat MiniClub mensen staan praten :D

Trouwens, misschien een heel gek plan, maar aangezien hier best wel veel enthousiastelingen zijn dit dit soort dingen te gek vinden. Is het misschien een idee om een soortgelijke (op veel kleinere schaal) Rally te organiseren met de Miniclub? Een dag of 5-6 en flinke afstanden naar leuke steden? (mijn broer heeft ooit zo'n plan gemaakt, 6 dagen, 3000km, leuke route (kan er meer details over geven)).
Dan moeten de wagens ook zo bestickerd worden! Brute shit!...jelle en ik hadden ook al zo`n idee. Dus dat komt helemaal goed..
IK BEN ERBIJ!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zolang de 35000 euro's niet op m'n rug groeien is dit een geweldig alternatief! (en misschien nog wel leuker ook :mrgreen: ) !!!

Ik wil ook graag helpen met organiseren!
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2010, 14:27

Goed idee. Ik zit een beetje over routes na te denken... Starten in Amsterdam, dan naar Praag, dan naar Venezie, dan naar Monaco, dan naar Parijs en dan terug naar Amsterdam? Is een eerste idee dus kom maar met alternatieven :D

Misschien hier even een eigen topic over maken bij Events 2010? Of ergens anders? Dan kunnen we gaan brainstormen met zn allen (ook de naam moet bedacht worden, route, stickers etc. etc.) Alle hulp van iedereen is zeer welkom! Ik dacht net ook nog aan sponsoring, misschien kunnen we iets proberen te regelen met een autobedrijf/dealer of iets als Monster (energiedrank) ec. (ik ben nu gewoon hardop aan het denken).

[Edit] Ik zie net wel dat mijn eerst bedachte route best ver is... in 5 dagen 3850km... Is misschien wat veel van het goede (mij maakt het niet uit)

http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... F8&t=h&z=6
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2010, 14:51

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Getzz op 02 mei 2010, 14:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mei 2010, 14:52

Amsterdam - Berlijn - Praag - Wenen - Venetië - Monaco - Parijs - Amsterdam

1 Week onderweg! :mrgreen:
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mei 2010, 14:52

Het was trouwens echt een chaos gister zeg! Zelf de hekken stonden er aan het eind van de avond niet meer!
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2010, 14:53

Haha vet Mitchell! bij deze doe ik mee :P
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mei 2010, 14:55

Mitchell schreef:Amsterdam - Berlijn - Praag - Wenen - Venetië - Monaco - Parijs - Amsterdam

1 Week onderweg! :mrgreen:
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... F8&t=h&z=6

3997 km kan in 1 dag en 15 uur gereden worden :mrgreen:
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mei 2010, 14:58

mushrop schreef:
Mitchell schreef:Ik was er ook maar heb niemand van de club gespot! :?

Het was idd erg gaaf om al die wagens te zien! En wat een geluid komt er uit die bakken! Het was een top avond!
Ik zag je wel aankomen rijden Mitchell. Je reed nog even een flink stuk achteruit tegen het verkeer in :wink:
haha! Ja klopt! Ik moest naar de parkeergarage :mrgreen: Ik heb je niet gezien!

Terug naar “Kletshoek”