Het Apple topic

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MaVaEe
Koeien-teller

03 jul 2009, 18:52

Che schreef:
MaVaEe schreef:Koop nou maar eerst een Mac voordat je een iPod koopt! :P
i'm working on it dude .... kan maar niet beslissen tussen een Imac en een Boekie ..
Ik zeg een MacBook + extern scherm! 8)
Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 jul 2009, 19:31

MaVaEe schreef:
Che schreef:
MaVaEe schreef:Koop nou maar eerst een Mac voordat je een iPod koopt! :P
i'm working on it dude .... kan maar niet beslissen tussen een Imac en een Boekie ..
Ik zeg een MacBook + extern scherm! 8)
Mooie oplossing maar dan koop ik denk ik gelijk een nieuw LCD scherm voor in de huiskamer waar de Mac dan eventueel op aangesloten kan worden.

Zijn er geen mensen hier die de nieuwste Mac Book pro's willen hebben en hun oude/nieuwe voor een prikkie weg willen doen ..... :roll: :lol:
jbcola
Brugse zot

04 jul 2009, 09:34

Wat versta jij onder een prikkie dan? :mrgreen:
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 jul 2009, 17:16

jbcola schreef:Wat versta jij onder een prikkie dan? :mrgreen:
hangt er vanaf .. laat maar weten wat je hebt + prijs. Moet iig een pro zijn met unibody. HD grootte maakt me nix uit, ram bij voorkeur 4 gb.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

04 jul 2009, 18:08

Ik heb eventueel een 2.8, 4gb en 320gb 7200 rpm drive MBP in de aanbieding. PM maar wat je ervoor over hebt :)
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 jul 2009, 19:15

Maaij schreef:Ik heb eventueel een 2.8, 4gb en 320gb 7200 rpm drive MBP in de aanbieding. PM maar wat je ervoor over hebt :)
Maaij, wil je me het serienummer mailen zodat ik kan tjekken welke het precies is en me even laten weten wat je er nog aan programma's bij hebt ??

ps ik heb je gemaild
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 jul 2009, 20:01

Bedankt voor de info Maaij. Helaas boven mijn budget hetgeen ook komt door de specs die ik niet perse zoek.

Is het verschil tussen een 2,8 en 2,4 processor te merken voor de kenners ?
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 jul 2009, 09:25

Ik kan op Itunes radio 3 fm niet vinden. Nou heb ik de help geraadpleegd over hoe je deze kunt toevoegen aan Itunes maar dat lukt me nie. Iemand nog tips ?
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jul 2009, 10:43

Che schreef:Ik kan op Itunes radio 3 fm niet vinden. Nou heb ik de help geraadpleegd over hoe je deze kunt toevoegen aan Itunes maar dat lukt me nie. Iemand nog tips ?
kijk eens hier :lol:
MaVaEe
Koeien-teller

05 jul 2009, 10:53

Che schreef:Bedankt voor de info Maaij. Helaas boven mijn budget hetgeen ook komt door de specs die ik niet perse zoek.

Je zal het altijd merken natuurlijk en dan voornamelijk het verschil in L2 cache op de processor.
Andere vraag is natuurlijk of je dat kleine verschil nodig hebt. Zelf heb ik ook de 2.4 en die bevalt mij prima! 8)
Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 jul 2009, 10:56

MaVaEe schreef:
Che schreef:Bedankt voor de info Maaij. Helaas boven mijn budget hetgeen ook komt door de specs die ik niet perse zoek.

Je zal het altijd merken natuurlijk en dan voornamelijk het verschil in L2 cache op de processor.
Andere vraag is natuurlijk of je dat kleine verschil nodig hebt. Zelf heb ik ook de 2.4 en die bevalt mij prima! 8)
Dat was ook de reden vd vraag, thanks !
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 jul 2009, 10:57

Ries schreef:
Che schreef:Ik kan op Itunes radio 3 fm niet vinden. Nou heb ik de help geraadpleegd over hoe je deze kunt toevoegen aan Itunes maar dat lukt me nie. Iemand nog tips ?

Thanks Ries !! Heb alleen nog geen Mac dus met dat Archief werkt niet maar door de link vind ik wel weer andere links die me verder helpen.
MaVaEe
Koeien-teller

05 jul 2009, 11:06

Che schreef:
Ries schreef:

Thanks Ries !! Heb alleen nog geen Mac dus met dat Archief werkt niet maar door de link vind ik wel weer andere links die me verder helpen.
Dat werkt toch ook op een windows iTunes? Volgens mij kon je daar ook afspeellijsten importeren namelijk. :)
Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 jul 2009, 11:14

MaVaEe schreef:
Che schreef:
Ries schreef:

Dat werkt toch ook op een windows iTunes? Volgens mij kon je daar ook afspeellijsten importeren namelijk. :)
Lukte mij niet, had iets met XML bestanden te maken maar maakt niet uit ! Heb nu dankzij de link van Ries een lijstje met webadressen gevonden van de favoriete radiozenders en die geimporteerd en in een afspeellijstje gezet.

Tering man, ik ben echt een weegschaal, kan nog steeds geen knoop doorhakken mbt een Imac of laptop.
Vind zo'n groot scherm heerlijk maar die is vanaf de straatzijde erg goed te zien en d'r is in de buurt al eens ingebroken waarbij ze een in het zicht staande LCD tv hebben meegenomen.
Das ook 1 vd vele redenen waarom we destijds de desktop hebben ingewisseld voor een Dell laptop.
Als ik een laptop wil dan moet ie er gelijk weer een tijd tegenkunnen mbt de prestaties maar dan wordt de prijs ook weer een stuk hoger hetgeen ik er niet voor over heb ..... daarom op zoek naar een gebruikte MBP die niet te oud is.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

05 jul 2009, 11:20

Ik zal altijd voor een laptop gaan. Heerlijk mobiel. Bij ons thuis hebben we geen desktop meer. Mocht je een groter scherm willen dan koop je toch een scherm bij :)

Een iMac kan je net als een MBP niet echt upgraden. Probleem blijft je dus toch houden.

Terug naar “Kletshoek”