Ik zeg een MacBook + extern scherm!Che schreef:i'm working on it dude .... kan maar niet beslissen tussen een Imac en een Boekie ..MaVaEe schreef:Koop nou maar eerst een Mac voordat je een iPod koopt!

Mooie oplossing maar dan koop ik denk ik gelijk een nieuw LCD scherm voor in de huiskamer waar de Mac dan eventueel op aangesloten kan worden.MaVaEe schreef:Ik zeg een MacBook + extern scherm!Che schreef:i'm working on it dude .... kan maar niet beslissen tussen een Imac en een Boekie ..MaVaEe schreef:Koop nou maar eerst een Mac voordat je een iPod koopt!
Maaij, wil je me het serienummer mailen zodat ik kan tjekken welke het precies is en me even laten weten wat je er nog aan programma's bij hebt ??Maaij schreef:Ik heb eventueel een 2.8, 4gb en 320gb 7200 rpm drive MBP in de aanbieding. PM maar wat je ervoor over hebt
Je zal het altijd merken natuurlijk en dan voornamelijk het verschil in L2 cache op de processor.Che schreef:Bedankt voor de info Maaij. Helaas boven mijn budget hetgeen ook komt door de specs die ik niet perse zoek.
Is het verschil tussen een 2,8 en 2,4 processor te merken voor de kenners ?
Dat was ook de reden vd vraag, thanks !MaVaEe schreef:Je zal het altijd merken natuurlijk en dan voornamelijk het verschil in L2 cache op de processor.Che schreef:Bedankt voor de info Maaij. Helaas boven mijn budget hetgeen ook komt door de specs die ik niet perse zoek.
Is het verschil tussen een 2,8 en 2,4 processor te merken voor de kenners ?
Andere vraag is natuurlijk of je dat kleine verschil nodig hebt. Zelf heb ik ook de 2.4 en die bevalt mij prima!
Ries schreef:kijk eens hierChe schreef:Ik kan op Itunes radio 3 fm niet vinden. Nou heb ik de help geraadpleegd over hoe je deze kunt toevoegen aan Itunes maar dat lukt me nie. Iemand nog tips ?
Dat werkt toch ook op een windows iTunes? Volgens mij kon je daar ook afspeellijsten importeren namelijk.Che schreef:Ries schreef:kijk eens hierChe schreef:Ik kan op Itunes radio 3 fm niet vinden. Nou heb ik de help geraadpleegd over hoe je deze kunt toevoegen aan Itunes maar dat lukt me nie. Iemand nog tips ?
Thanks Ries !! Heb alleen nog geen Mac dus met dat Archief werkt niet maar door de link vind ik wel weer andere links die me verder helpen.
Lukte mij niet, had iets met XML bestanden te maken maar maakt niet uit ! Heb nu dankzij de link van Ries een lijstje met webadressen gevonden van de favoriete radiozenders en die geimporteerd en in een afspeellijstje gezet.MaVaEe schreef:Dat werkt toch ook op een windows iTunes? Volgens mij kon je daar ook afspeellijsten importeren namelijk.Che schreef:
Thanks Ries !! Heb alleen nog geen Mac dus met dat Archief werkt niet maar door de link vind ik wel weer andere links die me verder helpen.
Onze sponsors