@ TomTomTomTom schreef:@philip68
Ik heb direct contact met 2 personen binnen Mini DH, de BMW/Mini aftersales persoon en iemand direct van de werkplaats.(ga hier geen namen noemen)..... al ben ik wel heel erg benieuwd wie je hierover gesproken hebt mocht je dat nog weten... dan mag je mij PM'en. (dan ga ik meteen bellen en even aanhoren wat hij te zeggen heeft).
We (ik) heb zwart op wit een bevestiging van Mini Nederland waarbij ze het probleem onderkennen en weet 100% dat mini DH hier vanaf weet.
Ja wat is dat met die dealers. Ik zat altijd bij Breeman totdat zij mij een paar keer een geintje flikten (de werkplaats in dit geval). Daar kom ik zeker nooit meer.
Jammer dat ik zijn naam niet meer weet......het was wel iemand (chef) van de werkplaats en geloof me, de instelling van deze meneer was heel erg verontrustend, hij bleef ontkennen dat er een probleem was en dat er niet gezeurd moest worden!?

Belangrijker is natuurlijk wanneer jij er een lekker gevoel bij hebt, begrijp mij niet verkeerd!
Zelf heb ik totaal geen ervaring met Breeman maar het telefoongesprek was heel prettig.
Ik denk dat je zelf het bewijs krijgt wanneer je auto wel of niet goed wordt gemaakt met dezelfde fix die andere dealers doen.
Ik hoop natuurlijk voor je dat je auto goed wordt gemaakt en dat je geen problemen meer zal krijgen!!!!