we gaan eens met de ice beginnen ze .. heb net al mijn componenten binnen ..
head unit ; alpine cda 9853R
front 2 way speakers ; dls 6.5 nobelium link
front amp ; jl audio 300/4 link
rear subs ; 2x jl audio 8w3v3 link
rear amp ; jl audio 1000/1 link
verder rca's van dietz (triple schielded + snakeskinned), alle connecties solderen en met krimpkous afwerken, heel goed van demping voorzien en alles stevig inbouwen natuurlijk ..
nadat ze zijn ingespeeld (+-30 uur) verdwijnen de passieve filters en zal alles actief worden aangestuurd door de alpine HU ..
en het wordt natuurlijk een stealth install zoals de buitenkant van de mini ook is he

wat pics van de speakers ..
btw .. dat bovenste setje zwarte speakers zijn 2 kleine subjes 6.5' van peerless en staan eigelijk te koop .. nieuw, ongebruikt..bij interesse pm

de jl's 20cm komen in zijkant achteraan..
deze zijn de grootste mogelijke subs die in de zijwand kunnen van de mini (kwa diameter en diepte en ook het aantal nodige liters die de bepaalde sub nodig heeft voor zn 'kist')
de amps (hier in een foto van de vorige mini audio install)

bedoeling is nu dat ik mijn koffer kan blijven gebruiken (ja, om boodschappen te doen

dus komt er een rear seat delete .. de amps komen dan waar anders de zitbank was en de subs in de zijwand .. dan blijft alles vrij en open + alles mooi weggewerkt en stealth

vandaag al een beetje begonnen met de werken ;
- ronding uitgezaagd achteraan - 18 cm echt het maximum ..
- een laagske bitumen (roadkill van stinger) boven de oem bitumen geplakt
- daarboven eerste laag silent-p van exact! aangebracht .. als die droog is komt er nog een laagske boven
in totaal zitten we dan toch op zeker 3mm tot 4mm demping .. zal wel goe komen zeker ?

wat crappy pics met de gsm genomen ..

morgen nog wat verderwerken

greetz