Sorry voor mijn off topic vraag maar voor wat dient de knop DSC off ( het meest rechtse knopje op de foto ) .BMW X3 schreef:De Mini is bij ons sowieso al een stuk feller door de Ziptuning, maar als bij het stoplicht o.i.d. even iets sneller opgetrokken dient te wordenwordt hij gelijk ingeschakeld zodat hij nog iets feller op het gas reageert.
Na de tuning is het inschakelen van de Sportknop ook een tandje beter geworden.
ps morgen ga ik nog even naar Ziptuning, dan wordt de tuning aangepast zodat hij nog beter op het gas reageert
(ze wijzigen dan de gaspedaal responsmappen en op mijn verzoek ook de topsnelheid)
zodat ik de volgende keer met een sprintje (niet de Sportknop vergeten) beter wegkomt(Sid)
![]()
Bij een volgende Mini ga ik zeker weer een sportknop nemen en krijgt hij zeker weer een tuning.![]()
Ik heb ook nog even aan Ziptuning gevraagd als er nieuwe Firmware in de auto komt voor het dieselgeluid van de Cooper S, zetten jullie dan de oude software weer terug met de foute firmware (dieselprobleem).
NEE ze zetten dan de software (tuning) over de nieuwe firmware heen (dit zijn andere mappen) zodat je daar geen last van krijgt.
Kees
Bedankt
on topic, ik heb die sportknop niet