spacers komen ook helemaal in orde!
WB's Cooper S Clubman R55
- William Blake
- Bijna verslaafd

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
- William Blake
- Bijna verslaafd

- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Nootdorp
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
dat hoor je goed
een must vind ik persoonlijk als je een beetje sportief of op circuit rijdt.. houdt de wagen mooi in balans als je het goed doet en 't is beter voor de koppeling
pedalen in de MINI staan bijna perfect ervoor..
een must vind ik persoonlijk als je een beetje sportief of op circuit rijdt.. houdt de wagen mooi in balans als je het goed doet en 't is beter voor de koppeling
pedalen in de MINI staan bijna perfect ervoor..
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Nootdorp
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
je kan best eerst leren rev-matchen.. dus infeite tussengas geven tijdens het terugschakelen. als je het goed doet mag je geen schokje voelen.
heel and toe is hetzelfde maar dan ga ook nog remmen en met 1 voet 2 pedalen bedienen.
het vergt wel wat oefening en op elke auto is het ietsje anders maar op een Mini zou het vrij goed moeten lukken, pedalen staan goed.
heel and toe is hetzelfde maar dan ga ook nog remmen en met 1 voet 2 pedalen bedienen.
het vergt wel wat oefening en op elke auto is het ietsje anders maar op een Mini zou het vrij goed moeten lukken, pedalen staan goed.
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Mortsel, Antwerpen
Bericht
Met een voet, die van de gas/rem, beiden bedienen bij het afremmen.
Je gaat dan eigenlijk wat extra gas geven om zo de rem op je motor niet te gebruiken. Zo rem je eigenlijk beter want je spaart je koppeling serieus wat krachten. Je verbruikt wel meer remblokjes, maar heel&toe doe je toch niet in het dagelijkse verkeer
Bedoeling is trouwens om je hiel op je gas te gebruiken en je 'tenen' op je rem.
Er staan een leuk filmpje op YouTube van een Japanner in een McLaren F1 (je weet wel, die supercar van de jaren 90) die dat uitstekend doet maar ik vind het niet meteen terug.
@tirex: ken het gevoel, was dan eigenlijk te rustig aan het afremmen om het fatsoenlijk te doen
Je gaat dan eigenlijk wat extra gas geven om zo de rem op je motor niet te gebruiken. Zo rem je eigenlijk beter want je spaart je koppeling serieus wat krachten. Je verbruikt wel meer remblokjes, maar heel&toe doe je toch niet in het dagelijkse verkeer
Bedoeling is trouwens om je hiel op je gas te gebruiken en je 'tenen' op je rem.
Er staan een leuk filmpje op YouTube van een Japanner in een McLaren F1 (je weet wel, die supercar van de jaren 90) die dat uitstekend doet maar ik vind het niet meteen terug.
@tirex: ken het gevoel, was dan eigenlijk te rustig aan het afremmen om het fatsoenlijk te doen
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
inderdaad
het gaat makkelijker als je sportiever rijdt en dus je rempedaal dieper moet indrukken en zo beter bij het gas kan met diezelfde voet dus. Maar ik kan het aan eender welke snelheid of stand van m'n rempedaal, dan moet je uw voet gewoon echt heel scheef houden. Vrij nutteloos wel in het dagelijkse verkeer. Rev-matchen doe ik quasi altijd. Spaart je koppeling.
nog een leuke techniek is left-foot braking, erg moeilijk in het begin maar éénmaal je het onder de knie hebt is het zalig. maar ik gebruik het niet zoveel.. belast de auto wel vrij hard (remmen)
het gaat makkelijker als je sportiever rijdt en dus je rempedaal dieper moet indrukken en zo beter bij het gas kan met diezelfde voet dus. Maar ik kan het aan eender welke snelheid of stand van m'n rempedaal, dan moet je uw voet gewoon echt heel scheef houden. Vrij nutteloos wel in het dagelijkse verkeer. Rev-matchen doe ik quasi altijd. Spaart je koppeling.
nog een leuke techniek is left-foot braking, erg moeilijk in het begin maar éénmaal je het onder de knie hebt is het zalig. maar ik gebruik het niet zoveel.. belast de auto wel vrij hard (remmen)
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
je bespaart een beetje tijd en je kan de wagen wat beter balanceren naar mijn gevoel.
beetje zoals op een kart he.. links remmen rechts gassen
beetje zoals op een kart he.. links remmen rechts gassen
Onze sponsors
















