Moet je je MINI vaker aan je broer lenenhenkietenk schreef:Ik vind het ook wel gaaf, maar met mijn velgen vind ik het niet kunnen. Die zullen dan nog kleiner lijken. Dus velgen hebben voorrang, als ik eindelijk een keer de banden versleten heb.

Moet je je MINI vaker aan je broer lenenhenkietenk schreef:Ik vind het ook wel gaaf, maar met mijn velgen vind ik het niet kunnen. Die zullen dan nog kleiner lijken. Dus velgen hebben voorrang, als ik eindelijk een keer de banden versleten heb.
Die rijdt als een vrouwMaaij schreef:Moet je je MINI vaker aan je broer lenenhenkietenk schreef:Ik vind het ook wel gaaf, maar met mijn velgen vind ik het niet kunnen. Die zullen dan nog kleiner lijken. Dus velgen hebben voorrang, als ik eindelijk een keer de banden versleten heb.
henkietenk schreef:Die rijdt als een vrouwMaaij schreef:Moet je je MINI vaker aan je broer lenenhenkietenk schreef:Ik vind het ook wel gaaf, maar met mijn velgen vind ik het niet kunnen. Die zullen dan nog kleiner lijken. Dus velgen hebben voorrang, als ik eindelijk een keer de banden versleten heb.![]()
Aan de rechterzijde zijn beide velgen helemaal beschadigd. Wordt weer bijwerken voor 'm!
Onze sponsors