Moet je je MINI vaker aan je broer lenenhenkietenk schreef:Ik vind het ook wel gaaf, maar met mijn velgen vind ik het niet kunnen. Die zullen dan nog kleiner lijken. Dus velgen hebben voorrang, als ik eindelijk een keer de banden versleten heb.
Groupbuy: aerosideskirts (2e editie) (Gesloten)
- Maaij
 - King of the Groupbuy
 - Contacteer:

Bericht			

- henkietenk
 - Volledig MINI minded!

Bericht			

Aan de rechterzijde zijn beide velgen helemaal beschadigd. Wordt weer bijwerken voor 'm!

Die rijdt als een vrouwMaaij schreef:Moet je je MINI vaker aan je broer lenenhenkietenk schreef:Ik vind het ook wel gaaf, maar met mijn velgen vind ik het niet kunnen. Die zullen dan nog kleiner lijken. Dus velgen hebben voorrang, als ik eindelijk een keer de banden versleten heb.
Aan de rechterzijde zijn beide velgen helemaal beschadigd. Wordt weer bijwerken voor 'm!
- Maaij
 - King of the Groupbuy
 - Contacteer:

Bericht			

henkietenk schreef:Die rijdt als een vrouwMaaij schreef:Moet je je MINI vaker aan je broer lenenhenkietenk schreef:Ik vind het ook wel gaaf, maar met mijn velgen vind ik het niet kunnen. Die zullen dan nog kleiner lijken. Dus velgen hebben voorrang, als ik eindelijk een keer de banden versleten heb.![]()
- mini7benno
 - Volledig MINI minded!

- henkietenk
 - Volledig MINI minded!

- Arjan
 - Volledig MINI minded!

Bericht			
		We zitten inmiddels op 4 stuks. Morgenmiddag misschien nog wel een setje PW extra..... ;-)
Degenen die hebben laten weten dat ze mee willen doen met deze groupbuy krijgen van mij de bestelgegevens per mail doorgestuurd.
(vandaag of morgen)

Degenen die hebben laten weten dat ze mee willen doen met deze groupbuy krijgen van mij de bestelgegevens per mail doorgestuurd.
(vandaag of morgen)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
						Onze sponsors