Ik weet nog wel een sloopertje!henkietenk schreef:Bestaat zoiets al voor de New Mini? Voor de classic heb ik het al best vaak gezien:
Lijkt me wel ontzettend leuk om te maken! Ik ga proberen pa over te halen of hij toevallig nog ergens een sok heeft met centen erin om een sloopmini te kopen en om die in de zomervakantie op de knappen! Ik droom maar weer verder....CooperS-indiblue schreef:Ik weet nog wel een sloopertje!henkietenk schreef:Bestaat zoiets al voor de New Mini? Voor de classic heb ik het al best vaak gezien:
Dan moet je hem niet weer een lasapparaat in de handen willen duwen anders zou hij nog wel eens nee kunnen zeggenhenkietenk schreef:Lijkt me wel ontzettend leuk om te maken! Ik ga proberen pa over te halen of hij toevallig nog ergens een sok heeft met centen erin om een sloopmini te kopen en om die in de zomervakantie op de knappen! Ik droom maar weer verder....
X2, maar bij ons ging het zelf in een cabrio. En nee wij hebben geen klein koepeltentjeBMX schreef:Ik heb voor 2 personen zomervakantie van 3,5week camperen erin gekregenincl koelkastje!
helaas geen foto's van gemaakt
Maar zat echt stampvol! Ging perfect. Je merkte alleen dat die iets minder giftig was op t gaspedaalMaar dat maakte de pret toen alles eruit was groter!
Dit is mijn tentIan schreef:X2, maar bij ons ging het zelf in een cabrio. En nee wij hebben geen klein koepeltentjeBMX schreef:Ik heb voor 2 personen zomervakantie van 3,5week camperen erin gekregenincl koelkastje!
helaas geen foto's van gemaakt
Maar zat echt stampvol! Ging perfect. Je merkte alleen dat die iets minder giftig was op t gaspedaalMaar dat maakte de pret toen alles eruit was groter!
Onze sponsors