Hoezo je kan er niet veel in kwijt?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

19 mei 2006, 13:12

Maar wel lekker verlaagd zo zekers. >) :wink:
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2006, 00:54

Bestaat zoiets al voor de New Mini? Voor de classic heb ik het al best vaak gezien:

Afbeelding
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2006, 08:03

Ik ben hier toch al effe, maar dat wereldrecord had ik toch ook nog niet gezien :D .
Met je neus in andermans r##t hangen :mrgreen: Je moet er maar zin in hebben :)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2006, 12:23

henkietenk schreef:Bestaat zoiets al voor de New Mini? Voor de classic heb ik het al best vaak gezien:

Afbeelding
Ik weet nog wel een sloopertje!
Afbeelding
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2006, 19:44

CooperS-indiblue schreef:
henkietenk schreef:Bestaat zoiets al voor de New Mini? Voor de classic heb ik het al best vaak gezien:

Afbeelding
Ik weet nog wel een sloopertje!
Lijkt me wel ontzettend leuk om te maken! Ik ga proberen pa over te halen of hij toevallig nog ergens een sok heeft met centen erin om een sloopmini te kopen en om die in de zomervakantie op de knappen! Ik droom maar weer verder.... :mrgreen:
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2006, 20:09

Ziet er wel leuk uit 8) en je hebt er ook nog eens wat aan als je nog meer mee wil nemen :P
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

06 jun 2006, 20:11

henkietenk schreef:Lijkt me wel ontzettend leuk om te maken! Ik ga proberen pa over te halen of hij toevallig nog ergens een sok heeft met centen erin om een sloopmini te kopen en om die in de zomervakantie op de knappen! Ik droom maar weer verder.... :mrgreen:
Dan moet je hem niet weer een lasapparaat in de handen willen duwen anders zou hij nog wel eens nee kunnen zeggen :)
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2006, 23:49

Gheghe.. Eerst slijmen door te zeggen dat ie de vorige keer ook goed werk geleverd heeft (voor 0,0 eu :lol: )
de_jeff
Mod virus alert!
Mod virus alert!

De verhuis mini (het dit kreeg ik er allemaal in topic)

27 mar 2012, 20:44

Hallo!
Ik heb een vraagje v.w.b ervaringen met de inhoud/"laadvermogen" van de mini Hatchback (R53 in mijn geval).
Ik moet binnenkort mijzelf met wat spullen verhuizen en 2 keer rijden (1500km alleen heen) is geen optie :D
Zelf vindt ik de mini groot genoeg voor wat ik er tot nu toe mee heb vervoerd (enkel mijzelf), maar dit keer moeten er mee..
Een gitaar (akoestisch), laptop inclusief attributen, een flink aantal papieren en persoonlijke documenten (bank papieren t/m verzekeringen papieren enz ongeveer 6 grote ringbandmappen) en een complete inhoud van een kledingkast (inhoud voor 1 persoon zomer/winter schoenen echt alles dus..) en nog wat andere persoonlijke spullen als daar eventueel ruimte voor is :?
Mijn achterbank moet mee dus die mag evt plat maar de zitting moet wel mee!

Ik weet dat dit een rare vraag is, maar omdat er hier ongetwijfeld meer mensen veel spullen met de mini hebben vervoerd zijn er wellicht voorbeelden/ervaringen/FOTO'S :mrgreen: van volgeladen mini's, of tips/tools

Dus mocht er iemand willen reageren... GRAAG!
Its never to late to get yourself a MINI
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mar 2012, 20:48

Ik weet iemand binnen de club die zn complete inboedel heeft verhuist... :P

Ik ben zelf nog niet verder gekomen als dit:

Afbeelding

Afbeelding

Achterbumper, S-uitlaat, losse 18" velg, losse 18" band, gereedschapskoffer en een setje kleding en oude doeken enzo...
Ohja, het dak kon ook nog open, met het windscherm erin :D
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 mar 2012, 20:58

Ik heb voor 2 personen zomervakantie van 3,5week camperen erin gekregen :lol: incl koelkastje!
helaas geen foto's van gemaakt :(
Maar zat echt stampvol! Ging perfect. Je merkte alleen dat die iets minder giftig was op t gaspedaal :P Maar dat maakte de pret toen alles eruit was groter! :D
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Ian
Be Mini
Be Mini

27 mar 2012, 21:30

BMX schreef:Ik heb voor 2 personen zomervakantie van 3,5week camperen erin gekregen :lol: incl koelkastje!
Maar zat echt stampvol! Ging perfect. Je merkte alleen dat die iets minder giftig was op t gaspedaal :P Maar dat maakte de pret toen alles eruit was groter! :D
X2, maar bij ons ging het zelf in een cabrio. En nee wij hebben geen klein koepeltentje :mrgreen:
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 mar 2012, 21:33

Ian schreef:
BMX schreef:Ik heb voor 2 personen zomervakantie van 3,5week camperen erin gekregen :lol: incl koelkastje!
X2, maar bij ons ging het zelf in een cabrio. En nee wij hebben geen klein koepeltentje :mrgreen:
Dit is mijn tent :P
Afbeelding
Als de binnententen erin zitten past de MINI in de voortent >)
Kan alleen de foto niet meer vinden :(
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Marcel Always Open
Cabrio-King

28 mar 2012, 02:09

het fameuze "Mini als Pakezel" topic uit een grijs verleden
http://www.newminiclub.nl/forum/about20826.html
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Kletshoek”