Ik neem de loopfiets van Björn, 2 tassen, camera spullen, Tomtom, walkietalkie en wat eten en drinken

Ja, je had al een pmlouisvdd76 schreef: @PJV: Moet ik voor jou ook eens informeren?
Ik denk dat wij nog wel wat ruimte over hebben......louisvdd76 schreef:Geweldige beelden Casper... maar zo groot is die kofferbak van de Roadster niet. Skibox past er ook niet op...![]()
Ik neem de loopfiets van Björn, 2 tassen, camera spullen, Tomtom, walkietalkie en wat eten en drinken. Dan zit hij wel vol
Top, dankjewel!louisvdd76 schreef:En we hebben ook al antwoord voor Berry:
Als ik een tas, eten en wat bier meeneem (even de kosten drukkenlouisvdd76 schreef:Geweldige beelden Casper... maar zo groot is die kofferbak van de Roadster niet. Skibox past er ook niet op...![]()
Ik neem de loopfiets van Björn, 2 tassen, camera spullen, Tomtom, walkietalkie en wat eten en drinken. Dan zit hij wel vol
Die Noorse straatnamen ga ik niet snappen... gewoon naar Marcel sturen want die ga ik ook volgen...Marcel Always Open schreef:Doe maar vast een paar kroegtips per PB naar Marcel.NO of naar Louis. Ik volg wel...
Onze sponsors