Rammel achter hemelbekleding Clubman

De 2e generatie vanaf 2006
bearinterest
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Rammel achter hemelbekleding Clubman

24 jan 2011, 10:41

Mijn Clubman rammelt onder de hemelbekleding linksachter. Omdat de bekleding stof is, bestaat het gevaar van vlekken. Weet iemand of het mogelijk onder de hemelbekleding te komen via de achterdeurtjes? De rammel zit aan de zijkant heel dicht bij de linkerachterruit, maar ik ben bang de bekleding kapot te maken als ik via de zijkant het gerammel probeer te stoppen...
apersoon
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Re: Rammel achter hemelbekleding Clubman

07 aug 2011, 11:10

bearinterest schreef:Mijn Clubman rammelt onder de hemelbekleding linksachter. Omdat de bekleding stof is, bestaat het gevaar van vlekken. Weet iemand of het mogelijk onder de hemelbekleding te komen via de achterdeurtjes? De rammel zit aan de zijkant heel dicht bij de linkerachterruit, maar ik ben bang de bekleding kapot te maken als ik via de zijkant het gerammel probeer te stoppen...
heb het zelde gehad, met een metalen haakje bekleding iets naar beneden getrokken bij linker achterraam, dubbel gevouwen poetsdoek op hemeltje gelegd en probleem opgelost

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”