Rammel achter hemelbekleding Clubman
- bearinterest
- Nieuw Lid
Bericht
Rammel achter hemelbekleding Clubman
Mijn Clubman rammelt onder de hemelbekleding linksachter. Omdat de bekleding stof is, bestaat het gevaar van vlekken. Weet iemand of het mogelijk onder de hemelbekleding te komen via de achterdeurtjes? De rammel zit aan de zijkant heel dicht bij de linkerachterruit, maar ik ben bang de bekleding kapot te maken als ik via de zijkant het gerammel probeer te stoppen...
- apersoon
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Rammel achter hemelbekleding Clubman
heb het zelde gehad, met een metalen haakje bekleding iets naar beneden getrokken bij linker achterraam, dubbel gevouwen poetsdoek op hemeltje gelegd en probleem opgelostbearinterest schreef:Mijn Clubman rammelt onder de hemelbekleding linksachter. Omdat de bekleding stof is, bestaat het gevaar van vlekken. Weet iemand of het mogelijk onder de hemelbekleding te komen via de achterdeurtjes? De rammel zit aan de zijkant heel dicht bij de linkerachterruit, maar ik ben bang de bekleding kapot te maken als ik via de zijkant het gerammel probeer te stoppen...
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors