voor de r56 neem ik aanspeedy schreef:idd een no go!! zou het ook iedereen afraden die om advies vraagt.

soortgelijke R53 tuning verhalen heb ik althans nog niet vernomen
voor de r56 neem ik aanspeedy schreef:idd een no go!! zou het ook iedereen afraden die om advies vraagt.
Die 130 i is oerdegelijk Rob... Die kan het wel hebben, maar ik snap het welmushrop schreef:een dure les vriend...![]()
Voor mij iig geen motorische tuning meer, ook niet op de BMW. luchtfilterje oid kan nog wel, maar alleen softwarematige tuning is wat mij betreft een "no-go area"geworden.
Maar nu weer genieten van je dikke ride!
De 130i heeft geen turbo, dus kan er ook niet met de turbodruk gespeeld worden. Resultaat is veel minder spectaculaire vermogensstijgingen, maar ook veel minder (zeg maar gerust geen) risico's.mushrop schreef:ja, dat zeiden ze van m'n R56 ook. Geen enkel probleem, is allemaal veilig. Maar nu wel een nieuwe motor, turbo en koppeling.
Denk dat je zelf ook geen risico meer zou nemen als je een rekening van 3000 euro onder je neus gedrukt krijgt en dan ook nog het verhaal erbij "ja ligt wel aan de software tuning en zonder de software tuning was het niet gebeurt"frankie schreef:De 130i heeft geen turbo, dus kan er ook niet met de turbodruk gespeeld worden. Resultaat is veel minder spectaculaire vermogensstijgingen, maar ook veel minder (zeg maar gerust geen) risico's.mushrop schreef:ja, dat zeiden ze van m'n R56 ook. Geen enkel probleem, is allemaal veilig. Maar nu wel een nieuwe motor, turbo en koppeling.
geluk ??? of je nou 2800 of 2140 moet betalenfrankie schreef:De 130i heeft geen turbo, dus kan er ook niet met de turbodruk gespeeld worden. Resultaat is veel minder spectaculaire vermogensstijgingen, maar ook veel minder (zeg maar gerust geen) risico's.mushrop schreef:ja, dat zeiden ze van m'n R56 ook. Geen enkel probleem, is allemaal veilig. Maar nu wel een nieuwe motor, turbo en koppeling.
@ Speedy, eigenlijk zegt ARAG gewoon: je hebt nog geluk dat je de €750 tegemoetkoming hebt gekregen......
Onze sponsors