Toch maar even een topic voor mijn Mini!
Ik was al lang aan het kijken naar een Mini, een Cooper S van de eerste of tweede generatie. Een dichte. Maar toen ik mijn vrouw een cabrio liet zien moest dat m worden.
Wat is het?
Een R52 Cooper S Sidewalk van 2008. Origineel Nederlands exemplaar, nieuw geleverd bij de Mini dealer hier in de buurt.
Hij stond op 16" zwarte velgen, die heb ik snel vervangen door Bullet Spokes maar die waren niet heel netjes. En toen kwam ik op 200km van huis, in Duitsland, een setje Night Spokes tegen. Die horen er origineel onder. Stukje rijden dus, maar dat was het waard!
Verder al wat kleine dingetjes gedaan en nog even op zoek waarom ie wat olie lekt. Eerst maar eens de klepdeksel pakking vervangen en de supercharger servicen.
Fotootjes!
Velgen, van onder naar boven:
R52 Cooper S Sidewalk 2008
- Berrychello
- One wheel wonder
Bericht
Re: R52 Cooper S Sidewalk 2008
Gisteren heb ik het leer behandeld. Dat is nu weer lekker zacht en soepel.
En zojuist even een rondje gereden. Vaak toer ik een rondje door Loosdrecht, maar vandaag koos ik voor een ander gebied waar deze auto zich zo'n 15 jaar geleden enorm thuis voelde: de Groenlandsekade, tussen de Vinkeveense plassen door.
En verderop bij Nieuwer ter Aa is een leuk weggetje om wat foto's te schieten.
Om te beginnen, een remake van de persfoto:

En verder nog wat leuke plaatjes:

En zojuist even een rondje gereden. Vaak toer ik een rondje door Loosdrecht, maar vandaag koos ik voor een ander gebied waar deze auto zich zo'n 15 jaar geleden enorm thuis voelde: de Groenlandsekade, tussen de Vinkeveense plassen door.
En verderop bij Nieuwer ter Aa is een leuk weggetje om wat foto's te schieten.
Om te beginnen, een remake van de persfoto:

En verder nog wat leuke plaatjes:

- niekcarfreak
- NMC Moderator
Onze sponsors