Brembo remmen?
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Incl montage 999 euro. Voor de remmen zelf 801 euro.
Autohause Timmermanns GmbH
Postfach 101365
41545 Kaarst
Hausanschift:
Hungert 1/Ecke Siemenstrasse
41564 Kaarst
(02131) 9679-0
www.timmermanns.de
[email protected]
Autohause Timmermanns GmbH
Postfach 101365
41545 Kaarst
Hausanschift:
Hungert 1/Ecke Siemenstrasse
41564 Kaarst
(02131) 9679-0
www.timmermanns.de
[email protected]
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi, vlakbij dusseldorf.. hier ontstaat spontaan een nieuwe meeting
even works remmen laten monteren..
wie heeft er nog meer interesse?
MINIJCW
Werner
Hans
misschien kunnen we een leuk prijsje afspreken en dit alles op 1 dag laten monteren..
maar.. wie spreekt er duits

wie heeft er nog meer interesse?
MINIJCW
Werner
Hans
misschien kunnen we een leuk prijsje afspreken en dit alles op 1 dag laten monteren..
maar.. wie spreekt er duits

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Ze hebben veel JCW spul. Tegen goede prijzen. Ik ga er vrijdag waarschijnlijk weer heen.
Zoek je nog wat?Ida schreef:Wat voor spullen hebben ze daar nog meer?MINIJCW schreef:Ja dan moet je even naar Duitsland. Maaij weet waar, en ik ga ze daar ook halen, als ik het adres weet

Ze hebben veel JCW spul. Tegen goede prijzen. Ik ga er vrijdag waarschijnlijk weer heen.
- Mini S 255
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Hi,hier wird deutsch gesprochen
geil
Die JCW Bremse
Iss Bullshit meiner meinung nach. Ist dass gleiche wie die serie, nur rot lackiert. Die Bremsscheiben sind 20mm im Durchmesser größer.
AP Bremse
Ist vom Kosten Nutzen faktor ein guter Kompromiss. Aber auch hier müssen Distanzen verbaut werden
Brembo GT-Junior
Sauteuer, rubbelt, macht Geräusche beim Bremsen. Bremstöpfe rosten. Ebenfalls auch hier 20mm Disatnzen nötig
Tarrox
Der aktuelle Preis für die Tar-ox-Anlage ist 1.490 Oys zzgl. Mwst für :
2 Stück 6 Kolben-Sättel
2 Stück 2-teilige Scheiben gelocht 300x26mm
Beläge für 2 6-Kolben-Sättel und
2 Stahlflex-Schläuche Goodridge für vorne
sowie Befestigungsmaterial ( Halter für die Sättel und Schrauben ).
http://www.tarox.com/english.html

Die JCW Bremse
Iss Bullshit meiner meinung nach. Ist dass gleiche wie die serie, nur rot lackiert. Die Bremsscheiben sind 20mm im Durchmesser größer.
AP Bremse
Ist vom Kosten Nutzen faktor ein guter Kompromiss. Aber auch hier müssen Distanzen verbaut werden
Brembo GT-Junior
Sauteuer, rubbelt, macht Geräusche beim Bremsen. Bremstöpfe rosten. Ebenfalls auch hier 20mm Disatnzen nötig
Tarrox
2 Stück 6 Kolben-Sättel
Gr. Oliver
www.ollismini.de
www.ollismini.de
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn ervaringen (Mein Erfahrungen, in Niederlandisch
):
JCW-remmen: helemaal mee eens, nauwelijks beter dan de standaard remmen, alleen wel mooi rood
AP-remmen: kan ik niet beoordelen.
Brembo Junior GT: deze rij ik zelf en bevallen erg goed. Prijs ~1600 Euro (excl. montage) wel incl. Goodridge flexibele stalen remleidingen voor en achter, 1 l. hoogwaardige remvloeistof en aluminium spoorverbreeders (20 mm). De remmen piepen af en toe bij zacht remmen, niet bij hard remmen
. Oja, ze zijn ferrari-rood
.
Tarox: zelf geen ervaringen, maar wat ik erover lees nog beter dan de Brembo's. Mischien mijn volgende remmen.
Mini S 255 schreef:Hi,hier wird deutsch gesprochengeil
![]()
Die JCW Bremse
AP Bremse
Brembo GT-Junior
Tarrox
2 Stück 6 Kolben-Sättel
Mijn ervaringen (Mein Erfahrungen, in Niederlandisch

JCW-remmen: helemaal mee eens, nauwelijks beter dan de standaard remmen, alleen wel mooi rood

AP-remmen: kan ik niet beoordelen.
Brembo Junior GT: deze rij ik zelf en bevallen erg goed. Prijs ~1600 Euro (excl. montage) wel incl. Goodridge flexibele stalen remleidingen voor en achter, 1 l. hoogwaardige remvloeistof en aluminium spoorverbreeders (20 mm). De remmen piepen af en toe bij zacht remmen, niet bij hard remmen

Tarox: zelf geen ervaringen, maar wat ik erover lees nog beter dan de Brembo's. Mischien mijn volgende remmen.
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wel is volgens mij de stuuruitslag (i.v.m. Work-onderstel) iets beperkt. Maar dit is niet hinderlijk of erg merkbaar, behalve bij erg krappe bochten.
Niet in die mate dat ik dat gemerkt heb.werner schreef:Wordt hij niet wat trager met insturen door de 20mm spacers?
Wel is volgens mij de stuuruitslag (i.v.m. Work-onderstel) iets beperkt. Maar dit is niet hinderlijk of erg merkbaar, behalve bij erg krappe bochten.
- Mini S 255
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Sorry,
leider wieder in deutsch
Wenn ich etwas länger gewartet hätte, denke ich wäre es die tarox geworden. Ich selbst habe allerdings mit der Brembo GT glück gehabt, ich habe keinen Rost am Bremsentopf. Jedoch die Bremse rubbelt und macht blöde geräusche beim anbremsen. Zuerst war es ein starkes Vibriren im Lenkrad, dann war dass weg. jetzt halt die geräusche.
Werde beim nächsten mal andere Beläge verwenden. Green Stuff.
Ansonsten sieht die Gt richtig geil aus. Vor allem wenn man relativ offene Felgen fährt, sieht man die schönen roten Bremssättel.
leider wieder in deutsch

Wenn ich etwas länger gewartet hätte, denke ich wäre es die tarox geworden. Ich selbst habe allerdings mit der Brembo GT glück gehabt, ich habe keinen Rost am Bremsentopf. Jedoch die Bremse rubbelt und macht blöde geräusche beim anbremsen. Zuerst war es ein starkes Vibriren im Lenkrad, dann war dass weg. jetzt halt die geräusche.
Werde beim nächsten mal andere Beläge verwenden. Green Stuff.
Ansonsten sieht die Gt richtig geil aus. Vor allem wenn man relativ offene Felgen fährt, sieht man die schönen roten Bremssättel.
Gr. Oliver
www.ollismini.de
www.ollismini.de
Onze sponsors