Zij willen er natuurlijk ook wat op verdienen, maar dit kunnen ze eventueel dmv montage doen.
Ik kijk gewoon wat het goedkoopste is. Zelf bestellen of via Beek

Helemaal top Maaij!!Maaij schreef:Denk niet dat Beek dezelfde prijzen zal hanteren.
Zij willen er natuurlijk ook wat op verdienen, maar dit kunnen ze eventueel dmv montage doen.
Ik kijk gewoon wat het goedkoopste is. Zelf bestellen of via Beek
Nou dat laat ik dan maar aan jullie over...Sid schreef:zo moeilijk kan het niet zijn, kwestie van een brug en goed gereedschap
het recht hangen betekent gewoon recht in de rubbers hangen
Voor mij geldt hetzelfdeSid schreef:je weet dat ik hem wil maaij... bestel dan maar meteen voor mij mee, wat het goedkoopste is (beek of zelf)!
Nou precies daarom lijkt het me erg interessant. Die verzendkosten zullen wat zijn en de invoerkosten kan je beter ook alvast maar rekening mee houden...Maaij schreef:Ik mail ALTA morgen wel even. Kijken of er nog korting uit te halen is. $ koers is lekker gunstig nu![]()
Ben dan alleen bang voor de verzendkosten en invoerkosten
O ja, dat is waar. Als er iets bekend is over die intercooler air diviter en de prijs is niet te gek, dan wil ik die er ook wel bij hebben. Die luchtfilter komt dan wel een keer als ze een EU-versie hebben.Maaij schreef:@Kaj, Wat wil je nog meer?
Luchtfilter gaat waarschijnlijk niet passen.
EU luchtfilterhuis + filter zelf, hebben een andere partnummer als de US MINI. Het ziet er ook iets anders uit geloof ik.
Ik heb ALTA hierover al een mailtje gestuurd.
Extra per uitlaat neem ik aan?!Sid schreef:20% van totaalbedrag + douanekosten (nattevingerwerk, maar schat tussen de 40 en 150 euro)
Nee het zullen niet bepaald onopvallende dozen zijn...Maaij schreef:De kans dat het wordt onderschept, lijkt me erg groot
Oke, maar als de inhoud dan niet 1, maar 4 uitlaten t.w.v. 550 euro (omgerekend) per stuk, dan word het extra betalen toch 20%+douanekosten van 4x550 euro?Sid schreef:douanekosten gaan per verzending (dus totaal voor alles samen 40 tot 150 euro extra), dus ze moeten dan gewoon alles in 1 doos stoppen.
de 20% gaan over het totaalbedrag van de inhoud.
Onze sponsors