AERO gril

JCW versnellingspook knop

Organizer handschoenenkastje

bakje voor muntjes/pen etc

GoBadges telefoonhouder type GEO met 2 bevestiging mogelijkheden voor je GSM, klem verbinding (zoals op foto) of magneet voet (worden 2 plaatjes meegeleverd en torx sleutel voor het demonteren van de toerenteller om makkelijk houder te monteren)

GoBadge houder (zwart) en NewMINIclub badge (had liever de UJ variant gehad maar niet op voorraad, deze ook prima)

Hiernaast komen er nog de Hampton Bonnet Stripes op (heb ik al liggen) en ik heb een nieuw Custom stuurtje besteld bij Cheek-O (CM Customs), dezelfde zoals ik al in de R56 had, leer, sporthandgrepen met daarop geperforeerd leer, onderzijde afgevlakt en rode stiksels (zie dit stuur als voorbeeld)

Tevens komt er nog een Carbon handremgreep in plus heb ik voor het stuur al een carbon afdekplaatje (onderzijde midden) liggen.

Als stuurtje, Carbon panel en handremgreep geplaatst zijn dan is het interieur wat mij betreft klaar. Het enige wat ik dan nog in het interieur ga doen is een telefoon laadkabel en audio snoer richting de telefoonhouder leggen, weggewerkt in het dashboard.
Voor het exterieur heb ik al Halogeen lampen liggen met Joey mod, ooit wil ik er nog Xenon in maar deze gaan er voorlopig in. Er komt nog een afneembare trekhaak onder, eventueel een ander onderstel maar dat staat pas voor volgend jaar op de planning, alles op zijn tijd.