Bij mij herkende hij de USB ook niet bij de eerste keer. Toen bleek dat als je met mac werkt er ook soort van onzichtbare bestanden uitgepakt worden van de rar. Die kun je alleen zien en meekopieren op de USB als je bepaalde instellingen op de mac aanpast. Op de website van waar je de code hebt gekocht, staat hoe en wat. Ik herinner me dat ik een gratis software programmaatjes moest downloaden (proefperiode) en daarmee lukt het wel.Koeke schreef:Ik heb vandaag via bovenstaande link een life time code gekocht voor mijn navigatie te updaten en heb via bijgevoegde link het rar. bestand gedownload. Ik werk met een macbook, iemand hier ervaring mee?
Ik had alles uitgepakt met unrar, mijn usb van 32Gb geformatteerd naar fat32... maar toen ik alles in 1 keer wou verplaatsen naar de usb gaf hij aan dat 32Gb te weinig was. alles 1 voor 1 gekopieerd naar de usb ging wel. Maar toen ik hem in de auto stak herkende hij het niet? kan er iemand mij helpen? heb dus de code aangekocht... zou een grotere usb de oplossing zijn of is er een ander probleem? Normaal zou 32Gb genoeg moeten zijn volgens de site.
Of het staat in een van de text bestanden van de torrent die download en uitpakt. Wat je moet dien indien je mac gebruikt. Er is iets mee in ieder geval.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk