Sleefje got the job!

Dat is zeker gebeurd!Luv2xlr8 schreef:"...daar moet op gedronken worden, hi-ha-ho..."
Zeg Sleefje,Sleefje schreef:Sommige mensen waren op de hoogte van mijn sollicitatie...
Sleefje got the job!![]()
dansen
Tuurlijk. In mijn nieuwe job ga ik de sales manager ondersteunen (50% werkzaamheden) en het ondersteunen van de pre-sales groep (ook 50% van mijn werkzaamheden (aanschrijven van klanten, nabellen mailingen etc.).grand_cru schreef:Mag ik zo indiscreet zijn om te vragen wat je nieuwe job geworden is?
Zozo, geen al te drastische verandering. Jij naar de sales, ik ga er na 3 jaar uit. Zat in projecten en verkoop van professionele geluidsinstallaties.Sleefje schreef: Tuurlijk. In mijn nieuwe job ga ik de sales manager ondersteunen (50% werkzaamheden) en het ondersteunen van de pre-sales groep (ook 50% van mijn werkzaamheden (aanschrijven van klanten, nabellen mailingen etc.).
Blijf bij hetzelfde bedrijf werken, maar verhuis van inkoop naar verkoop![]()
Zoals het er nu uit ziet gaat het volgende week al gebeuren![]()
Ik ga terug in het theater, als co?rdinator podiumtechniek in het concertgebouw van Brugge. Wordt dus terug een echte techneut lachuhSleefje schreef:maarre...wat ga jij doen? (hier neem ik vanavond ff een wijntje op hoor!) dansen
Onze sponsors