Thanks!Pboy_007 schreef:Mooi verhaal en een super mooie MINI wat een mooie foto's
Brightness' Hyper Blue R53
- Brightness
- NMC Legend

Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:

Bericht
Als je dat als raar wilt bestempelen Brightly, dan mag dat, maar dan ken ik er (incl mezelf) nog wel een paar meer hier die rijp zijn voor een tijdelijke opname bij de GGZ
Brightness schreef:Thanks Jos!
Ik ben er idd super zuinig op en doe er alles aan om hem in perfecte staat te houden, maar moet zeggen dat zo nu en dan een rondje circuit voor mij toch wel het ultieme genot van de MINI is. De auto komt met alle doorgevoerde modificaties dan zo goed tot zijn recht. Op de openbare weg ervaar ik dat gevoel toch een stuk minder.
Daarnaast vind ik het nog steeds heerlijk om de auto te detailen en er daarna gewoon naar te kijken. Ben ik nu raar..?![]()
Als je dat als raar wilt bestempelen Brightly, dan mag dat, maar dan ken ik er (incl mezelf) nog wel een paar meer hier die rijp zijn voor een tijdelijke opname bij de GGZ
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Voor een R56 is maakt Wagner de beste IC.... Even opletten er zijn 2 varianten.Baseman schreef: Voor mij maar weer eens de bevestiging dat een grotere ic ook bij mij ten zeerste gewenst is
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Nou; er zijn weer een aantal nieuwe modellen op de markt. Zou ik niet te hard roepen Louis..
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Wat dan Davy? Ik meen dat de meeste Manic dealers ook met Wagner werken.
- Ward
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooie update weer en goed om te zien dat je van de MINI blijft genieten! Ook blijf ik het bijzonder vinden dat je steeds weer iets weet te bedenken om je auto nog mooier te maken. Die stickers staan erg goed en je weet wat ze zeggen: beter goed gejat, dan slecht bedacht[WINKING FACE][OK HAND SIGN]
- Wiki1982
- Enthousiast

Bericht
Ik was juist heel blij met de hagelschade...daardoor heb ik mijn Fiësta kunnen verruilen voor mijn Mini Cooper Chili
speedy schreef:mooi dat je scoop weer heel is want daar stond ik laatst wel van te kijken dat die nog stuk was.
Ook hagelschade gehad dus
Om te janken he.
Maar komt allemaal weer goed he
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik was juist heel blij met de hagelschade...daardoor heb ik mijn Fiësta kunnen verruilen voor mijn Mini Cooper Chili
Life is too short to drink cheap wine!

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:

Bericht
Ik zie het ja, 1 voor straat en 1 voor circuit gebruik. Ga eerst proberen of ik niet een goede gebruikte op de kop kan tikken, maar dank voor de tiplouisvdd76 schreef:Voor een R56 is maakt Wagner de beste IC.... Even opletten er zijn 2 varianten.Baseman schreef: Voor mij maar weer eens de bevestiging dat een grotere ic ook bij mij ten zeerste gewenst is
- nepnerd
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo wreed is jouw Ride.
En toch weet je het weer wat wreder te maken.
Mooie foto's en weer leuk zo'n update met verhaal

En toch weet je het weer wat wreder te maken.
Mooie foto's en weer leuk zo'n update met verhaal

- Craen89
- Be Mini

Bericht
Wat een schitterende r53 is dit man man man

Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Brightness
- NMC Legend

Bericht
Thanks Ward, Charlie en Nick! 
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
- Daniel_S
- NMC Moderator

- Contacteer:
- Brightness
- NMC Legend

Bericht
Weer een klein modje doorgevoerd.
Ik heb me altijd een beetje gestoord aan de oranje side markers van de US bumper en was al een aantal jaren op zoek naar witte side markers ter vervanging. Ze bleken echter lastig te vinden. Totdat ik voor 3 weken geleden op MiniTorque in een topic las dat iemand ze net besteld had uit de USA. Ze zijn er dus nog! Direct besteld, witte led's gemonteerd om een goede match met de Xenon en de stadslichten te krijgen, et voila:
BEFORE:

AFTER:

Op naar de volgende mod, welke momenteel Under Construction is...
Ik heb me altijd een beetje gestoord aan de oranje side markers van de US bumper en was al een aantal jaren op zoek naar witte side markers ter vervanging. Ze bleken echter lastig te vinden. Totdat ik voor 3 weken geleden op MiniTorque in een topic las dat iemand ze net besteld had uit de USA. Ze zijn er dus nog! Direct besteld, witte led's gemonteerd om een goede match met de Xenon en de stadslichten te krijgen, et voila:
BEFORE:

AFTER:

Op naar de volgende mod, welke momenteel Under Construction is...
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zag um staan in Bemmel ... echt een topwagen Brigthly en die sidemarkers aan voorzijde staan super !!
- speedy
- NMC Legend

Bericht
of die nou witte of oranje sidemarkers heeft maakt niet uit bij zo'n mooie wagen 
Wel voor en achter gelijk houden

Wel voor en achter gelijk houden

Onze sponsors