Ik doe vooralsnog even geen SW tuning, maar wil wel met 10% korting wat spulletjes kopen bij Beek, dus als ik op de een of andere manier kan meeliften dan graag
Zou het mogelijk zijn dat we een kortingcode krijgen voor bestelling op de site?
Hoi, gezien de tuning datum en mijn vakantie durf ik het niet aan om een fase2 uit te voeren net voordat ik met de auto op vakantie ga. haal mij voor de zekerheid even van de lijst dan laat ik nog even weten als ik toch aandurf.
Dat vind ik die 10% niet helemaal waard.
Nou dat ik onderweg naar Italie met een motor storing sta en dat ik dan weer opzoek moet naar een onbekende garage met alle gevolgen van dien.
(Helaas vaker mee gemaakt)
Hoi Martijn, dat zou idd verschrikkelijk balen zijn maar zou, zoals Frankie aangeeft, toch niet mogen gebeuren!
Ik verwacht dat een expert als Beek garantie geeft op de tuning en garant staat voor vele probleemloze kilometers.
Wellicht dat Klaas obv zijn ervaring hier iets over kan zeggen / aantal keren dat iemand terug is geweest na een tuning en wat er dan nog evt aangepast moest worden?!
Ik zag dat op de spreadsheet mijn naam al staat. Ik krijg echter niets aangevuld. Is er al wat meer duidelijk over datum/tijdstip. Is het eventueel mogelijk om wel met de groupbuy mee te doen maar eventueel andere datum (1 juli is een vrijdag...zaterdag of woensdag komt mij beter uit).