Ook mooie ring pic's trouwens.
Ward - Hyper Blue R53 JCW
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Ward - Hyper Blue R53 JCW - Sparco's!
Goed bezig en nice mod weer Ward
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Goeie mod, die hemel!
Maakt het interieur zo veel gaver! En gave pics van de Ring! 

- Ward
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo de MINI is weer schoon voor de trip naar de IAA Frankfurt morgen
Eerst keer en heb er zin in

Dit 50/50 shot laat trouwens ook wel zien dat het echt nodig was
️

Dit 50/50 shot laat trouwens ook wel zien dat het echt nodig was
️
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha! Zeker wel nodig zo te zien! Staat er weer fris bij man 
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd

Bericht
De HB weer helemaal fris.
Ik heb er ook juist een paar uur op zitten met twee MINI / Mini.
Veel plezier op de IAA. ( VAG kan je overslaan )
Ik heb er ook juist een paar uur op zitten met twee MINI / Mini.
Veel plezier op de IAA. ( VAG kan je overslaan )
- Ward
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ward - Hyper Blue R53 JCW - Sparco's!
Al een tijdje geen updates mee gedaan, maar stilstand is achteruitgang, dus binnenkort komen er weer wat mooie mods aan! 
Daarover binnenkort meer, eerst zelf maar eens aan de hobby gegaan. Silvervisions geplaatst, lekker makkelijke mod, maar wel mooi resultaat. Het andere project was een aux aansluiting maken. Ik had geen zin in gedoe, dus daarom de originele kabel van MINI gekocht. Plug en play was het idee, maar helaas gaan dingen zelden volgens plan.. Radio er uit ging prima, maar er in alleen niet meer terug er in. Wat blijkt nou, er is al eens eerder wat met de kabels gedaan en deze zitten dus als een grote wirwar door elkaar heen achter de radio. Hierdoor wil de laatste centimeter ongeveer niet meer terug en vooral het zwarte blokje wat er tussen zit lijkt in de weg te zitten. Iemand nog suggesties hoe dit het beste op te lossen?

Daarover binnenkort meer, eerst zelf maar eens aan de hobby gegaan. Silvervisions geplaatst, lekker makkelijke mod, maar wel mooi resultaat. Het andere project was een aux aansluiting maken. Ik had geen zin in gedoe, dus daarom de originele kabel van MINI gekocht. Plug en play was het idee, maar helaas gaan dingen zelden volgens plan.. Radio er uit ging prima, maar er in alleen niet meer terug er in. Wat blijkt nou, er is al eens eerder wat met de kabels gedaan en deze zitten dus als een grote wirwar door elkaar heen achter de radio. Hierdoor wil de laatste centimeter ongeveer niet meer terug en vooral het zwarte blokje wat er tussen zit lijkt in de weg te zitten. Iemand nog suggesties hoe dit het beste op te lossen?

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb het als volgt opgelost: alle rotzooi achter de radio eruit getrokken, in de kliko gegooid en een Pioneer-radio met halve inbouwdiepte erin gestopt. 
- Ward
- Volledig MINI minded!

- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Alle kabels naar beneden duwen, plek genoeg en er voor zorgen dat dat zwarte pinnetje in de uitsparing achterin terecht komt
- Michel ACS
- 4 op een rij!

Bericht
Als het goed is heb je aan de rechterzijde wat ruimte. Via de bijrijderskant naast het dashboard richting de achterkant kan je met je hand er tussendoor dan kan je de kabels een stuk deze ruimte in trekken. Zo heb ik opgelost tijdens het inbouwen van een parrot en dan heb je nog minder ruimte vanwege de twee ISO connectoren.
- Ward
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb je de downtubes toen verwijderd?Ilonat schreef:Als het goed is heb je aan de rechterzijde wat ruimte. Via de bijrijderskant naast het dashboard richting de achterkant kan je met je hand er tussendoor dan kan je de kabels een stuk deze ruimte in trekken. Zo heb ik opgelost tijdens het inbouwen van een parrot en dan heb je nog minder ruimte vanwege de twee ISO connectoren.
- Michel ACS
- 4 op een rij!

Bericht
Die heb ik wel los gehad (anders kan de radio er niet uit
), maar niet verwijderd.
Onze sponsors