Moonwell's F55 Cooper - Orange/Black
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Moonwell's F55 Cooper - Uitlaat upgraden?
Haha, ik heb het labeltje wat aan de afstandbediening zat "Track use only!" er af gehaald, dus ik weet van niks...

"Orange is the happiest color!"

- Moonwell
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Helaas zal er geen andere uitlaat worden voor m'n mini
er is simpelweg niks beschikbaar voor een cooper zonder "schade" te maken! Baal wel enorm maarja tis niet anders, volgende keer gewoon meteen voor een s of jcw gaan en een aantal opties laten varen.
Niet getreurd heb genoeg andere leuke plannen voor m'n mini!
- S tanktop.
- Gobadge voor m'n gopro.
- Stickers maken voor de achterraam.
- Alle chroom zwart maken
nog lang niet klaar dus!
er is simpelweg niks beschikbaar voor een cooper zonder "schade" te maken! Baal wel enorm maarja tis niet anders, volgende keer gewoon meteen voor een s of jcw gaan en een aantal opties laten varen. Niet getreurd heb genoeg andere leuke plannen voor m'n mini!
- S tanktop.
- Gobadge voor m'n gopro.
- Stickers maken voor de achterraam.
- Alle chroom zwart maken
nog lang niet klaar dus!- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
hmm dat is welk jammer inderdaad!
maar we zijn nog lang niet uitgemod!:D
maar we zijn nog lang niet uitgemod!:D
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:

Bericht
Het gevoel om niet klaar te zijn met je Mini en dat er nog van alles aan moet gebeuren voor je hem naar je zin hebt ken ik.
Het gevoel wat je hebt als je eigenlijk wel klaar bent ken ik inmiddels ook, maar dat geeft ook geen bevredigend gevoel moet ik zeggen
Raar wat die Mini's allemaal met hun berijders doen
Het gevoel wat je hebt als je eigenlijk wel klaar bent ken ik inmiddels ook, maar dat geeft ook geen bevredigend gevoel moet ik zeggen
Raar wat die Mini's allemaal met hun berijders doen
- Moonwell
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Tankdop is besteld!
Meteen geïnformeerd over een dashcam! Wil er toch wel 1 hebben met al die gekken op de weg...
Meteen geïnformeerd over een dashcam! Wil er toch wel 1 hebben met al die gekken op de weg...- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!

Bericht
Oh, ben heel benieuwd hoe/wat je gaat nemen! Ik heb tijdens mijn vakantie de GoPro chinese 'lookalike' als dashcam gebruikt, erg leuk maar niet praktisch natuurlijk want die zat niet op een verborgen plek en most daardoor iedere keer van de ruit...Moonwell schreef:Tankdop is besteld!Meteen geïnformeerd over een dashcam! Wil er toch wel 1 hebben met al die gekken op de weg...

- Moonwell
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Re: Moonwell's F55 Cooper
Schijnbaar heeft MINI een eigen dashcam systeem genaamd Car Eye! Onderdeelnummer: 66212289725 Ziet er netjes uit, camera voor en achter. En alle kabels worden netjes weggewerkt en aangesloten op het stroom achter het dashboard.

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Moonwell's F55 Cooper - Dashcam?
Heb ik ook gezien en is mij te duur en te opvallend op de voorruit.
Zit zelf te denken aan de "Mini 0806" (Mini? What's in a name!
) en achter hoef ik niks. Als je je wil verdiepen kan ik je aanbevelen om de uitgebreide reviews van Techmoan te bekijken; zijn zeer informatief! Zie bijvoorbeeld hier de review van bovengenoemd Mini cameraatje.
Zit zelf te denken aan de "Mini 0806" (Mini? What's in a name!

- speedy
- NMC Legend

Bericht
wat moet je eigenlijk met zo'n ding?
gewoon voor de fun ofzo?
gewoon voor de fun ofzo?
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Ik kijk soms wel die telegraaf dashcam video's maar nooit aan gedacht om er zelf 1 aan te schaffenspeedy schreef:wat moet je eigenlijk met zo'n ding?
gewoon voor de fun ofzo?

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!

Bericht
Op vakantie heb ik in de Alpen wel leuke filmpjes gemaakt, leuke aanvulling op de foto's als herinnering.
Goeie vraag, ik heb geen idee eigenlijk! Ja, voor de fun haha...speedy schreef:wat moet je eigenlijk met zo'n ding?
gewoon voor de fun ofzo?
Op vakantie heb ik in de Alpen wel leuke filmpjes gemaakt, leuke aanvulling op de foto's als herinnering.

- speedy
- NMC Legend

- Moonwell
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Fun en voor ongelukken. Mede door t ongeluk wat wij gehad hebben. Heb je een idee hoe het gebeurt. Althans als de camera blijft zitten
Had het graag willen hebben toen.
Had het graag willen hebben toen.- speedy
- NMC Legend

Bericht
beter een camera aanzetten rondom auto als je er niet in zit.
- Moonwell
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Ik ga even kijken thnx!!RemcoMINI schreef:Heb ik ook gezien en is mij te duur en te opvallend op de voorruit.
Zit zelf te denken aan de "Mini 0806" (Mini? What's in a name!) en achter hoef ik niks. Als je je wil verdiepen kan ik je aanbevelen om de uitgebreide reviews van Techmoan te bekijken; zijn zeer informatief! Zie bijvoorbeeld hier de review van bovengenoemd Mini cameraatje.
Onze sponsors