
Brightness' Hyper Blue R53
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Enschede
- Brightness
- NMC Legend

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Enschede
- Brightness
- NMC Legend

Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53
Ja, dat was zo'n beetje de enige scherpe, topper!Cheek-O schreef:hahahahah
goed gemaakt deze foto!:D
- Manick
- Sponsor
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53
hahaha houd maar op....
ben nu de foto's van WeWing aan het halen!
ben nu de foto's van WeWing aan het halen!
- Brightness
- NMC Legend

Bericht

Re: Brightness' Hyper Blue R53
Deze..?Manick schreef:Volgens mij heb ik ook wel een goeie met vleugel

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Enschede
- Brightness
- NMC Legend

Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53
Even weer tijd voor een update. Twee weken geleden ontving ik de G-Wing terug van de spuiter. Deze daarna met hulp van Marinus gemonteerd i.c.m. een Cooper spoiler. Maakt het geheel weer net een stukje dikker. Daarna nog ff samen snel wat foto's geschoten.



Verder werd het tijd om eindelijk de R56 draagarmen te monteren die al een paar maanden op schap lagen te rijpen. Voor degene die het niet weten: de R56 draagarmen zijn van aluminium, terwijl de R53 draagarmen van staal zijn. Dat zorgt voor 5,5 kg minder (onafgeveerd) gewicht en een verbeterde verbinding met de achtervering. Dit zou het rijgedrag duidelijk merkbaar moeten verbeteren. Nu is de vraag natuurlijk: wat merk je ervan? Nou, ik kan er nog geen zinnig woord over zeggen! Want na afronding van de uitlijning was ik zo snugger om mijn voet precies onder de dalende hefbrug neer te zetten. Score hefbrug - voet: 1-0.
Gevolg was een breuk van twee middenvoetsbeentjes en daarom een gipspootje. Verklaart ook direct waarom ik tijdens de Bush Rit met 2 krukken rondliep.
Ik heb het rijgedrag dus nog niet kunnen testen. Wordt vervolgd...



Verder werd het tijd om eindelijk de R56 draagarmen te monteren die al een paar maanden op schap lagen te rijpen. Voor degene die het niet weten: de R56 draagarmen zijn van aluminium, terwijl de R53 draagarmen van staal zijn. Dat zorgt voor 5,5 kg minder (onafgeveerd) gewicht en een verbeterde verbinding met de achtervering. Dit zou het rijgedrag duidelijk merkbaar moeten verbeteren. Nu is de vraag natuurlijk: wat merk je ervan? Nou, ik kan er nog geen zinnig woord over zeggen! Want na afronding van de uitlijning was ik zo snugger om mijn voet precies onder de dalende hefbrug neer te zetten. Score hefbrug - voet: 1-0.
Ik heb het rijgedrag dus nog niet kunnen testen. Wordt vervolgd...
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- Locatie: Helmond

Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53
Heel, heel gaaf Brightly, hele dikke mod
Zondag nog wel ff een praatje met je gemaakt, maar er waren teveel bekenden pff hahaha.
Heel veel beterschap met je voet, hoop dat je weer snel een beetje beter vooruit kunt
Zondag nog wel ff een praatje met je gemaakt, maar er waren teveel bekenden pff hahaha.
Heel veel beterschap met je voet, hoop dat je weer snel een beetje beter vooruit kunt
- Brightness
- NMC Legend

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53
Mocht iemand nog een G-Wing zoeken, wellicht heb ik binnen nu en enkele dagen een gloednieuwe te koop 
- Ivo
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Utrecht
Onze sponsors





















