dat is even snel gegaan, eerst je classis te koop zetten en dan zonder met ons te overleggen OOK nog eens je MINI R53 verkopen!!!
Maar het alternatief liegt er ook niet om hoor, hele mooie strakke bak en wens jullie er veel plezier mee.
gr.
Floris van dam
Miniloos....ik mis hem
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hoihoi
ik moet zeggen dat ik jullie reacties super vind.
soms moet je keuzes maken...maar ja ik heb nog z'n 50 mini's op de plank staan..
haha
dus bij de volgende meet neem ik mn mini mee schaal 1:87
weet zeker dat er tzt gewoon weer een mini komt als we de ruimte niet meer nodig hebben...of als we een tweede auto nodig gaan hebben..een lekkere oude roest bak van 1990
ik moet zeggen dat ik jullie reacties super vind.
soms moet je keuzes maken...maar ja ik heb nog z'n 50 mini's op de plank staan..
haha
dus bij de volgende meet neem ik mn mini mee schaal 1:87

weet zeker dat er tzt gewoon weer een mini komt als we de ruimte niet meer nodig hebben...of als we een tweede auto nodig gaan hebben..een lekkere oude roest bak van 1990
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dus wat minder rap...maar stuurt wel goed zeer comfortabel
en ja die clubman .mss iets voor over 2 jaar
1.6 fsi 116 pk... iets minder dan de mini heeft 130pk en weegt 100kg minderIvo schreef:Zonde, hoewel die Golf er wel goed uitziet met die velgen en kleur. Gewoon even in die Golf blijven rijden tot de Clubman in de showrooms staat
. Wat voor motor ligt er trouwens in de VW?
dus wat minder rap...maar stuurt wel goed zeer comfortabel
en ja die clubman .mss iets voor over 2 jaar
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
nooit gecontroleerd..maar volgens de garage was het sneller dan een gewone cooper.
heb er een zak paprika sjips in gegooid..Ivo schreef:Als je motorisch bij jullie MINI niets hebt aangepast, dan heeft deze 115 pk i.p.v. 130 pk.
nooit gecontroleerd..maar volgens de garage was het sneller dan een gewone cooper.
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
maar naar de ervaring van de garage houder weet ik bijna zeker dat hij gechipt is.
als dat nou niet het geval is..scheeld het vermogen tov het gewicht van de auto bijna niks.
een golf is 100 kg zwaarder met het zelfde vermogen als een standaard cooper.
alleen kan je met een mini makkelijk haaks de bocht om en met een golf niet
mijn garagehouder..ken ik ook prive... dus daarom weet ik 99% zeker dat er een andere chip in zit..alleen we hebben er nooit naar gekeken..Sid schreef:gewoon 115pk dus.
veel plezier met de golf(ookal kan het niet tippen aan een mini kwa... uhm... alles
)
maar naar de ervaring van de garage houder weet ik bijna zeker dat hij gechipt is.
als dat nou niet het geval is..scheeld het vermogen tov het gewicht van de auto bijna niks.
een golf is 100 kg zwaarder met het zelfde vermogen als een standaard cooper.
alleen kan je met een mini makkelijk haaks de bocht om en met een golf niet

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dat zeker ..
mini uit het zicht is niet uit het hart..
en ja vw is de grote broer van skoda he..
mini uit het zicht is niet uit het hart..
en ja vw is de grote broer van skoda he..
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
net ff de overbodige spullen uit de auto gehaald...
weet nu al wel dat ik 1 ding van de mini ga missen..en dat zijn de meets..
zet dan de golf om de hoek
we worden zeker geen lid van de vw golf(bal) club..
weet nu al wel dat ik 1 ding van de mini ga missen..en dat zijn de meets..
zet dan de golf om de hoek

we worden zeker geen lid van de vw golf(bal) club..
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Pje,
mocht je ze beiden nog rijdend willen zien, dan ff linken naar mijn KIKA-filmpje (show your ride "MARSS"). Is vandaag geplaatst en als het goed is werkt ie inmiddels wel. Op die manier kun je altijd nog even nagenieten. Veel rijplezier in je Golf V en vergeet ons niet
gr. marss
mocht je ze beiden nog rijdend willen zien, dan ff linken naar mijn KIKA-filmpje (show your ride "MARSS"). Is vandaag geplaatst en als het goed is werkt ie inmiddels wel. Op die manier kun je altijd nog even nagenieten. Veel rijplezier in je Golf V en vergeet ons niet

gr. marss
Onze sponsors