Schroefie's R56 Cooper BRG + R55 Cooper Hampton
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Schroefie's R56 Cooper BRG
Nice
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je stoeprand schade op een 16" wiel wil rijden, moet je wel heel lomp zijn hoor
. Veel plezier met je Winterset! Leuk je Auto vanmorgen even te zien, ziet er heel goed uit!

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Kijk, een mooie winterset gescoord, jij / jullie komen weer beslagen ten ijs, daar kun je weer een hele poos mee vooruit Milco 

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Schroefie's R56 Cooper BRG
Mooi setje! Is de basis dezelfde als onze winterset die er nu zwart bij ligt te liggen. BTW als je banden wat slechter blijken heb ik nog een set liggen waarvan 2 nieuwe.
Lucky 7 

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Rob, is inderdaad dezelfde basis, ik had je bandjes ook voorbij zien komen maar wilde voor de winterbanden zeker runflat en dat was een aanbieding die ik niet voorbij kon laten gaan. Jullie hebben je Cooper toch ook nog, waarom doe jij je banden van de hand, geen behoefte meer aan een wintersetje?
Laatst gewijzigd door Schroefie op 05 okt 2015, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- donmarsie
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Gisteren bij mini netjes op spanning gebracht.
Geluid blijft bij 120 zo hard dat de radio harder aan moet.
Kan er niet gewoon iets achter met de banden zijn? Al zijn ze nieuw?
Ga donderdag is even vragen daar, eerder geen tijd ivm werk.
Iedereen bedankt zover voor de hulp
Geluid blijft bij 120 zo hard dat de radio harder aan moet.
Kan er niet gewoon iets achter met de banden zijn? Al zijn ze nieuw?
Ga donderdag is even vragen daar, eerder geen tijd ivm werk.
Iedereen bedankt zover voor de hulp
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Vandaag met Richard (BMX) & vriendin, Bart (Batje) mee gereden met de NobraCars Uden/Helmond Tour rit 2015. Ontvangen met koffie en Limburgse vlaai op de Kasteeltuinen te Arcen alwaar de rit van start ging. Via mooie weggetjes aangekomen bij de Raceway Venray alwaar we 1,5 ronde op het circuit konden rijden. Richard ging als eerste, de mannen die het verkeer regelde zeiden bij hem nog, GAAN. Dat liet Richard zich geen 2de keer zeggen en ging knallend en ploffend het circuit over, in de ovaal Raceway Venray galmt dat voortreffelijk
. Ik kreeg meteen te horen, 80 door de bochten en honderd op het rechte stuk. Nu heeft mijn Cooper natuurlijk niet die acceleratie performance als een S maar toch leuk om even over deze Raceway te knallen plus ik moest sowieso rustig aan doen want mijn remmen voor zijn aan vervanging toe, maar toch leuk
. Hierna door onder genot van een heerlijk zonnetje naar Ria Joosten Catering & Evenementen in Neer voor een fantastische lunch, dat ze bij BMW/MINI genoeg geld hebben was wel te zien, heerlijke broodjes, wraps, kleine snacks, keuze uit 2 soepen, koffie/thee/fris, prima verzorgd. Hier stonden de nieuwe BMW X1 en de Nieuwe Clubman om te bewonderen. Helaas was er geen mogelijkheid om de auto ook van binnen te bekijken, dat gaan we dan 24 oktober bij de dealer dan maar doen. Na een goed verzorgde lunch op naar het laatste gedeelte van de rit die weer zou eindigen in de Kasteeltuinen te Arcen. Hier nog even geborreld waarna ik weer terug gereden ben naar Veghel en Richard & vriendin en Bart nog even de Kasteeltuinen gingen bekijken (entree kost normaal 15€ pp dus moest wel iets bijzonders zijn.....).
Hierbij nog wat foto's:

Oud & Nieuw:

Gr. Milco

Hierbij nog wat foto's:

Oud & Nieuw:

Gr. Milco
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Zo te zien en te lezen een top dagje in aangenaam Brabants gezelschap geweest Milco, heel jammer dat dochter lief wat klusjes voor deze ouwe gepland had in Amsterdam, anders was ik zeker van de partij geweest.
Had dat stukje circuit ook wel eens willen doen ...
Cya soon vriend !
Had dat stukje circuit ook wel eens willen doen ...

Cya soon vriend !
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Inderdaad Jos, was een mooie route en de catering was zeer goed geregeld, het heeft de deelnemers geen cent gekost, alles geregeld en betaald door NobraCars. Ze hadden ook een RoadBook, professional gedrukt en ingebonden, zo'n schild voor achter de voorruit of voorop op de gril. Al met al een geslaagde dag en we hebben ontzettend veel geluk met het weer gehad, droog en een heerlijk zonnetje, top.
Laatst gewijzigd door Schroefie op 11 okt 2015, 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er valt idd niets van te zeggen. Heel netjes geregeld allemaal. Geen koste of moeite gespaard deze keer.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klinkt goed!
Had de uitnodiging ook gekregen (aangezien we onze Clubman bij NobraCars gekocht hebben) en had er graag bij willen zijn, maar helaas moest ik werken...

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Inderdaad jammer Ivo, was een geslaagde dag.
Kreeg vandaag nog 2 foto's doorgestuurd die door de organisatie gemaakt waren op de Venray raceway:

Kreeg vandaag nog 2 foto's doorgestuurd die door de organisatie gemaakt waren op de Venray raceway:

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmmm hopelijk komen die van mij ook nog een keer.... Duuuurt lang
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Onderste foto op de achtergrond, dat ben jij
Ik neem aan dat je je email adres ingevuld had op het formulier van de Venray Raceway cq bij opgave deelname Tour? Kreeg de foto's inclusief bedankje toegestuurd van email adres: [email protected]. Je kunt ze altijd even contacten mocht je niets ontvangen (via kenteken kunnen ze de juiste foto's toesturen). Zal wat moeilijker worden bij Richard, voorzijde..... 

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja had via feestboek al een berichtje gestuurd. En kreeg t zelfde verhaal. Dus we wachten t nog even af.
En anders ga ik weer lastig zijn haha
En anders ga ik weer lastig zijn haha
Onze sponsors